Alledrie zijn we erg ziek geweest door de griep. Inmiddels redelijk hersteld. Alleen manlief klaagt vandaag ineens weer over hoofdpijn en slappen armen en benen. Kan het een terugval zijn? Lijkt me sterk dat hij opnieuw ziek wordt toch? Iemand ervaring?
Tja, er zijn verschillende virussen die griep kunnen veroorzaken, dus het zou zomaar kunnen dat hij opnieuw een "griepje" onder de leden heeft. Hier kwakkelen we ook maar door
Ik heb het jaren geleden wel gehad. Een paar dagen flinke koorts en beroerd. Toen het eenmaal weer beter ging na een aantal dagen dacht ik de hele wereld weer aan te kunnen. Maar een dag later werd ik weer keihard teruggefloten door mijn lichaam: weer twee dagen koorts en beroerd. Sinds die tijd geloof ik ook echt in goed uit-zieken.
Manlief is al drie weken zoet. 1 week goed ziek geweest en steeds wat beter. Alleen nu dus ineens wat slechter. Ben het zo zat! Wil gewoon dat we allemaal weer 100% zijn. Dochterlief doet het super, die heeft nergens last meer van.
Wij zijn nu vanaf kerst al voor de derde keer ziek. Eerst flinke buikgriep en nu keelpijn, spierpijn en gewoon bleh... Dus het kan zeker wel. Ik heb het mijn huisarts gevraagd en er gaan meerdere virussen rond helaas... Ik ben er nu ook wel zat van na drie keer.
Hier al sinds half december, paar dagen ziek naar mwah het wil weer naar weer ziek naar het wil weer. Dus tja het kan, ook hier thuis komen we er niet vanaf
Ik ben hier ook al van begin december aan het kwakkelen. Eerst keelpijn toen buikgriep, griep, bijholteontsteking. het houdt maar niet op... Het kan dus wel degelijk. Er zijn meerdere virussen in omloop helaas. Beterschap met je man! Hoop dat het niet doorzet en jullie er geen last van krijgen!
Mijn moeder zei ook al dat er verschillende varianten rondgaan... Ik kan nu, na 5 dagen eindelijk weer rechtdoor kijken . Als 13 jarige heb ik in het ziekenhuis gelegen met de Amerikaanse griep, dit was wel in Florida. Ik hoop dat je man snel hersteld!