waneer testen bij zeer onr cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door music4life, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

waneer kan je het beste testen als je een zeer onr cyclus hebt
    de langste bij mij is 43 en de kortste 31

nu heb ik 18,19 pos ovutesten gehad dus 20,21 de eisprong (denk ik)

nu heb ik sins gisteren avond licht bloed verlies.heeel licht,,gister ook ongi gevoelens maar nu niet meer,en ik heb net weer eeen heeeel klein beetje bloedverlies gehad!net met mijn stomme hoofd een test gedaan terwijl dat natuurlijk geen zin heeft! negatief,,waneer kan ik nu testen??
    kan ik toch ongi worden zon 6dgn na de eisprong:(

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

hoi,
    Bloedverlies klinkt als innstelingsbloeding of ongesteld.
    Voor je ongi is het wel wat te vroeg als je duidelijk je ei hebt gespot..
    Als je uitgaat van 'standaard' is ca 14 dgn na je eisprong je NOD. Op z'n vroegst testen op zaterdag de 3e dus.. en hopen dat ongi wegblijft!
    Ik duim voor je!

3. music4life

tnx ja ik heb mn ei echt gespot ik ben vanaf dag 1 na mn vorige cyclus gaan ovu testen,, en alles precies bijgehouden.. en de 19e maart was hij overduidelijk posi! ik had 2 dgn na mn ovutest echt zon ongi gevoelens,, de dagen erna weer wat minder en gister weer,toen had ik ook dat beetje bloed, heel licht roze, en nu vandaag in combi met slijm wat bloed, maar echt geen ongi,,als ik ongi word,heb ik dit niet,dan ben ik gewoon gelijk ongi ,dan is het zegmaar gelijk de moeite, een grote tanpon heb ik echt nodig , dus dit ken ik niet,,,

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zou uitgaan van je langste cyclus..43 dagen toch? Dan pas testen..

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    als je een eisprong hebt gehad.. 20 of 21 mrt dan zou ik 14 dagen daarna testen.. dat je dan nu licht bloedverlies hebt klinkt dan eerder als een innesteling.. ik rekende altijd 14 dgn na ei.. ik voelde mijn eisprong altijd dus dat was makkelijk.. ik voelde trouwens de innesteling ook, dat was bij de jongste 3 4 tot 5 dagen na eisprong.. rap, maar tis toch zo..(volgens vk trouwens heel normaal, maar als ik het hier zo lees toch wel snel..)

dus ik zou nog een wk wachten...

6. music4life

ok zou ik dan 4 april kunnen testen in het paas weekeind!? want als ik dan zwanger ben ,,is het 2 jaar geleden dat ik het op die dag vertelde van de 1ste

Deel Deze Pagina