En oh ik vind het zo spannend. Ik heb nog niet eerder met ovulatietesten gewerkt. Maar aangezien we inmiddels de zevende ronde ingaan dacht ik dat een beetje hulp geen kwaad kan. Zeker gezien we met Sven wel een poosje onderweg zijn geweest (twee jaar). Dus het wordt een spannende maand Zijn er hier dames die de ovulatie testen van deze site hebben gebruikt? En hoe zijn die bevallen?
Hoi, ik wilde de tests van deze site ook voor het eerst gaan bestellen deze maand. Ik heb al wel de test strips van MatCare gebruikt om te zien of ik zwanger was. Spannend he, ook wij gaan voor het eerst ovu-tests gebruiken. Laat je het even weten hoe de strips bevallen?
ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten... ik word er zo onzeker van! ik had vijf testen en die gaven allemaal negatief aan.... ga erg twijfelen aan mijn lichaam, ik gebruik ze niet meer, maar "klus" gewoon om de 1 of 2 dagen...
heb ze van matcare gebruikt deze maand...echt super! Weet precies wanneer eisprong was...heel goed merk!
Nou ik wacht het maar af. Ik zal zien hoe het bevalt. En natuurlijk laat ik het even weten. Bedacht me alleen dak stom ben geweest. Had ze eigenlijk wat eerder moeten bestellen, want de kans is nu groot dat ik ze pas na kerst krijg. En dan zit ik alweer rond de 10e dag van mijn cyclus. Dus misschien wordt het wel volgende maand dat ik dan ga beginnen.
Nou, ik had de zwangerschapstesten die ik had besteld een dag later in huis. Die wieweet dat ze je morgen al hebt! (Ligt natuurlijk ook een beetje bij welke bank je zit en hoe snel dus de betaling binnen is....)
Oh spannend zeg! Ik heb ze vanmiddag (ook voor het eerst) gekocht bij Etos (Clearblue). Ik vind ze trouwens wel schrik-ba-rend duur, wist ik veel. Zeven staafjes voor 32,95. En als je dan verkeerd mikt (test), is het wel weggegooid geld.
Ik heb ovutesten van matcare. Ik merk het aan mijn temperatuur en aan slijm dat mn ei eraan zit te komen. dan ga ik ook beginnen met testen. Vorige maand had ik cylcus van 34 dagen en nu wordt het een cylcus van 29 dagen. Gisteren had ik dus posi ovulatietest van Matcare, twee keer. Vandaag was ie weer nega dus vandaag krijg ik dan mn ei (kon ik ook aan mn temp zien, was omlaag). Morgen of overmorgen zal mn tem[p dus omhoog gaan. Ik vind het heel fijn werken die ovutesten! Bij mij bevestigt het dat ik inderdaad mn eisprong ga krijgen. foto van mijn posi ovutesten van gisteren: Liefs Syl wenst jullie ook veel succes met ovulatietesten! (ik heb trouwens ook die van Clear blue gebruikt, die had ik gekocht toen ik niet wist dat ik ze goedkoper kon krijgen via internet. Om ze toch op te maken heb ik ze als extra gebruikt, dus als ik posi ovutesten had van Matcare)
Annerie ik heb ze via deze site gekocht en dan zijn ze aanmerkelijk goedkoper. Ik was met verzendkosten iets meer dan 15 euro kwijt. Nu nog afwachten of ze het goed doen. Maar daar gaan we maar van uit.
Ik vroeg me eigenlijk nog wat af. Ik moet vandaag beginnen met die ovulatietesten. Dus over een dag of vijf à zes zal er (hopelijk) een positieve ovulatietest zijn. Maar moet ik daarna door testen of hou je na de eerste positieve ovulatietest op met testen?
Dus na een positieve test wordt ie weer negatief op je ei-dag? Blijft ie dan niet positief? Want zo gauw hij weer negatief is, is ie toch geweest?
Als ik deze maand weer ongesteld word, ga ik denk ik ook maar eens van die testen bestellen... Heb er nog nooit mee gewerkt. Dacht eerst dat ik niet van die ovutesten wilde, omdat ik er dan teveel mee bezig zou zijn. Maar toch wel fijn om te weten wanneer je ei is denk ik!
Dat is precies waarom ik ze ook heb gekocht. Ik ben met de eerste op de kop af twee jaar bezig geweest en we zijn nu inmiddels aan de zevende ronde toe en eigenlijk ben ik gewoon ongeduldig. Dus ik dacht ik gok het er toch eens op met die testen. Je weet tenslotte maar nooit
Ben nu drie dagen aan het testen en gezien mijn cyclus zal de positieve test er wel aan zitten te komen. Ik vind het zo spannend
Meiden, wie heeft ervaring met de Midstream test van matcare? Ik heb voorheen de casettes gehad. Deze waren wel goed, maar het is zo`n gedoe: eerst in een potje plassen, dan met pipetje 5 druppels erop en 10 min. wachten. Dit is op mijn werk niet realiseerbaar. Ik wilde nu een test waar je over heen kan plassen en dan na 10 min het resultaat ziet. Ik werk namelijk heel onregelmatig en is dus bijna niet mogelijk om iedere dag op hetzelfde tijdstip te meten, terwijl dit eigenlijk wel moet. Nou wie helpt me. Wil graag julllie ervaringen horen. Liefs hope