Als je de latte select bedoeld, ja die heb ik! Heb geloof ik 2x cappuccino gemaakt hahaha vond het niet verkeerd hoor maar je bent weer even bezig om het melkreservoir schoon te maken en eerlijk gezegd, daar ben ik te lui voor hahaha
Ik heb er nog geen ervaring mee maar er zijn twee verschillende he. Je hebt de latte select waarmee je cappuccino, latte machiato, café latte of gewone zwarte kunt maken. En je hebt de cappuccino select waarmee je alleen een cappuccino en zwarte koffie kan maken. Prijsverschil tussen die twee was voorheen veertig euro en nu maar tien euro.(aanbieding bij wehkamp) En bij beide kan je na aankoop 40 euro retour krijgen van Phillips.
Mijn zus had hem, maar die heeft hem binnen een paar maanden de deur uitgegooid. Iedere keer kreeg ze geen schuim. En de melkreservoir was de hele tijd kapot en zo. Wij moeten ook een nieuwe, en het eerste wat ze zei niet die kopen. Maar ik heb wel een paar keer die latte gehad, en ik vondt hem opzich wel lekker. Het is weer even geleden dus ik weet niet of ze verbetered zijn. Als je hem koopt zorg dan wel dat je de melkreservoir bij iedere keer na gebruik goed schoonmaakt, want het gaat vreselijk stinken.
wij hebben de latte select, je kan daarmee gewoon zwarte koffie maken, en 3 varianten met warme melk. Wij vinden het erg lekker! Eigenlijk alle 3 de varianten wel, de cappuccino het lekkerst! Maar smaak is heel persoonlijk natuurlijk.
ik lees idd veel verhalen over het schoonmaken en over dat er geen schuim op komt...mmm miss. toch maar eens verder kijken dan...
Ik heb de latte select, die waar je meerdere mee kan maken.. Ik vind de cappucinno lekker, maar wel veel werk elke keer om schoon te maken ed. dus ik gebruik 'm dan ook niet vaak
Ik lees even mee, heb geen ervaring met die dingen maar denk er wel over om er een te kopen . We hebben nu gewoon zo'n standaard senseo maar zijn binnenkort wel weer toe aan een nieuwe. Die dingen gaan ook niet lang mee zeg.. Misschien drinken we wel te veel koffie en kan dat apparaat dat gewoon niet aan, hahah . Hoor namelijk dat mensen jaren met zo'n ding doen, maar hier gaan ze niet langer dan een jaar mee...
Wij hebben hem vanaf dat hij net uit was en zijn er SUPER tevreden over! en je krijgt er zeker te weten een lekkere dikke schuimlaag op (staat er leuk in een glas)
Wij hebben hem ook, wij vinden de variaties wel lekker. Alleen inderdaad het schoonmaken. Daarom zetten wij eigenlijk alleen maar gewone koffie. Heel eerlijk, het schoonmaken valt best mee, maar je moet het gewoon doen. Je kan het niet uitstellen (dat stinkt enorm!). Tis even goed afspoelen met water en daarna het melkreservoir door laten lopen met water. Maar ja, daar zijn we te lui voor. Dus...gewone koffie.
Het is gewoon een kwestie van gelijk even omspoelen echt niet veel werk alleen moet je het niet vergeten dan heb je zure melk
Moet zeggen dat als ik dit zo lees, ik blij ben dat ik niet die senseo latte heb gekocht! Ik heb nu een dolce gusto circolo genomen. Die werkt met cups. Je hebt een melkcup en een koffiecup voor een cappucino, machiato of latte oid. En je hebt natuurlijk ook cups voor espresso of gewone koffie. Komt altijd heerlijke koffie uit met een schuimlaag en geen schoonmaakgedoe.
Voor gewone koffie is het 16 kopjes voor 4,95 en voor de melkvarianten is het 8 kopjes op dat bedrag. Geen idee of dat duur is, ik heb het er wel voor over en ik drink niet superveel koffie.
Heb naast de senseo latte ook de Dolce Gusto (dit voor in de salon, heb een nagelsalon aan huis). Ik vind de Dolce Gusto echt véél te duur. Dan maak ik nog liever het bakje van de senseo schoon. Gebruik de Dolce Gusto ook eigenlijk niet.
Ik gebruik de dg ook voornamelijk voor de luxe koffie, ik hou erg van machiato en capuchino enzo en daar zijn ze erg goed in. Ook met smaakjes (vanille, caramel). Ik drink echt nooit een 'gewoon' kopje koffie.
Cup niet laten zitten want dan gaat je gusto niet meer open.. Ook dat apparaat heb ik.. Alleen ik heb die ovalen, ronde.. Hoe je het wil noemen En HEERLIJKE koffie