Hoi Dames Even gal spuwen hoor Misschien dat jullie de App Zedge kennen? super leuke App om ringtones en notifications en plaatjes etc te vinden voor op je tel. Nou kreeg ik een leuke notification tone van iemand op FB maar omdat mijn Samsung ( Galaxy S3) zo vervelend doet en hem niet als notification tone wilde instellen maar alleen als ringtone heb ik dus de tone op de Zedge website geupload. Moest dus een account aanmaken enzo en nu kon ik hem eindelijk downloaden via me tel en hem als notification instellen. (Yey me!) Maar nu.. damn!!! Dit was dus de enige reden waarom ik daar een account had aangemaakt voor die tone... ik word gewoon lastig gevallen door WANHOPIGE mannen daar echt wth... Ik krijg constant vriendschap verzoeken, ik verwijder die meteen! ook berichtjes, eerst vragen ze hoe het gaat en vervolgens willen ze je ''werk'' aanbieden of ze willen al meteen seks met je... (cyber seks denk ik dan?) idk... hoe dan ook het is schijt irritant! echt ik begrijp gewoon niet waarom die mannen op die site komen (die echt alleen voor telefoon dingetjes is) om meiden lastig te vallen! :O Ga naar een dating/seks site oid als je jeuk hebt ofzo. >.> Ik ga me account ook niet weghalen anders is die upload ook weg, en de upload die ik er op heb gezet zijn nu maar 4 dingetjes van (dus voor de Markiplier fans zou dat niet zo tof zijn omdat er al zo weinig van hem op staat) Maar damn, vervelend is het wel, heb maar een ''vriendelijk'' berichje op mijn profiel gezet dat ik daar niet zo van gediend ben... Herkenbaar?