Wie weet raad

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door miran82, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Het kan wel zo zijn dat het in eerste instantie muggenbeten zijn geweest waar een bacteriele infectie in/bij is gekomen... Zeker omdat je het ook over koorts erbij had.

De bulten op de eerste foto lijken sprekend op de muggenbulten zoals mijn zoon ze ook had. Hij slikt preventief medicatie om een allergische reactie te voorkomen.

Heel veel beterschap!

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Wow heftig!! Arme schat..
    Hopelijk is hij er weer snel vanaf.

3. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Nog even een update vanmorgen weer Nasr de HAP geweest omdat t ineens weer is verspreid. Nu geeft ie een kuur gekregen 😥

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,7 KB
      Weergaven:
      6
  4. Koon

Koon Niet meer actief

Ach wat sneu. Heel veel beterschap!

5. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ach arm mannetje sterkte!

6. lady1986

lady1986 Actief lid

27 apr 2010
    159
    17
    18
    Jeetje dat ziet er heftig uit! Heel veel beterschap

7. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Oh wat erg! Veel beterschap!

8. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43
    Jeetje... Idd erg sneu en zielig ook. Waarom hebben jullie niet gelijk een kuur gekregen? Artsen zijn afwachtend lijkt het wel??
    In elk geval veel beterschap. Hoop dat hij er niet veel last van heeft.

9. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Ziet er echt heel erg uit. Jullie kleine man zaal er wel veel last van hebben. Onbegrijpelijk dat het eerst zo ver moet komen voor dat ze er echt iets aan gaan doen. Hopelijk knap hij weer snel op.

Sterkte!

10. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    @motherPricess we hebben niet meteen een kuur gekregen omdat ze in het begin steeds zeiden dat t kapotte muggenbulten waren , pas na ons 5e bezoekje hebben we een kuur omdat ze zalf niet eens meer hielp.
    wil op deze manier laten weten dat je altijd op je gevoel moet vertrouwen, ik wist ook meteen dat t iets anders was ook al geloofden ze me niet. ik ben blijven volhouden en terug gaan.. het is alleen erg dat t zo ver heeft moeten komen, je staat zo machteloos

11. misa

misa Niet meer actief

Och jeetje wat erg! Ik herken je gevoel heel goed: had ik maar naar mezelf geluisterd....... Ik mag hopen dat de ha zich rot schaamt. Zeker veel te afwachtend. Hier met de amandelen: al vaak bij de ha geweest in 4,5 jaar tijd. Nu bij de kno en die zegt: had eerder mogen komen....... :(
    Veel beterschap, het ziet er erg naar uit!

12. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Met kinderen mag een arts gewoon echt niet afwachtend zijn vind ik

We hebben het met onze dochter ook gehad , ze ging niet praten en ik heb toen vaker aangegeven dat ik dacht dat ze het niet kon omdat ze altijd haar tong stil hield. Was ik te overbezorgd en het kwam wel. Bleek dat haar tongriempje helemaal strak zat en ze eraan geholpen moest worden. Maar dat was wel ruim een half jaar later pas. Nu is ze 6 en heeft ze nog steeds een spraakachterstand Ze zit al vanaf dat ze 2 is bij logopedie

13. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Sterkte met je mannetje! Wat ontzettend sneu. Hopelijk slaat de kuur snel aan.

14. penseel

penseel Niet meer actief

Heftig. Hoe gaat het nu slaat de kuur aan.

Al met foto een van jou zie topic nu net pas vond ik het net als jij al heftig er uit zien.

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.217
    16.579
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat erg zeg!
    Gaat het nu wel de goede kant op met de kuur?
    De eerste foto herken ik wel als muggenbulten.
    Toevallig ben ik afgelopen vrijdag met onze dochter bij de huisarts geweest met soortgelijke plekken maar die zijn goddank niet gaan ontsteken.
    Het lijkt wel of hij er krentenbaard bij heeft gekregen en dat het daarom zo is gaan uitbreiden.
    Als het niet verbeterd moet je wel echt een doorverwijzing vragen naar kinderarts dermatoloog.
    Ik wil jullie heel veel beterschap wensen en ik hoop echt dat je mannetje snel zal opknappen want hier schrik ik echt wel van op zo'n klein lijfje.
    Sterkte!

16. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Het gaat heel goed met ons mannetje!
    Plekken zijn bijna weg, dus de medicijnen slaan goed aan
    Ben wel blij als de kuur klaar is want om de medicijnen te geven is een ramp

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Wou net vragen hoe t ginf maar zie dat het geel goed gaat! Gelukkig! Heeft die er geen littekens aan overgehouden?

18. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    kunnen we nu nog niet echt zien , de huid is nu nog helemaal roze vergeleken met de rest.
    denk dat het dus vrij lang duurt voordat er helemaal niks meer van te zien is .

Deel Deze Pagina