de verjaardagen komen er weer aan.. en ik weet nog steeds niet wat ik ze moet kopen... beiden hebben ze al een nieuwe fiets, een step, trampoline en klimtoren bij papa in de tuin.. (onze tuin is nog niet klaar, dus dit kan ik nog niet aanschaffen) teken en knutselspullen genoeg.. zoontje al de hele toettoet serie (die hij nooit aanraakt..) poppenhuis ook al aanwezig. wie heeft leuke ideetjes?
Voor je zoontje: een treinset, Playmobil drakenburcht of dierentuin, eerste rolschaatsen, gezelschapsspel, gereedschapskoffer met tafel, set om te kleien, Duplo set, verkleedkleding van Raveleijn, voetbal, politieset, waterpistool (Nerf). Voor je dochter: verkleedset van Raveleijn (Lisa of Emma), Beados, gezelschapsspel (Monopoly junior, SkipBo junior), skeelers met bescherming, knutselset van Djeco, Barbie camper of cruiseschip, K3 microfoon, radio met cd'tjes (Kinderen voor Kinderen, Kids top 20, K3), iets van Topmodel of paardenvrienden, Lego Friends, Nintendo. Of voor allebei een museumjaarkaart of een abonnement op een pretpark bij jou in de buurt.
Switch and go dino's van Vtech. Enorme hit hier. brandweerlaarzen + helm + blusser voetbaldoeltjes Transformers Voor meisjes ben ik niet zo op de hoogte. Mijn dochter speelt met auto's en wil voetballen dus die krijgt haar eigen doeltjes met bal, maar die wordt drie.
skeelers, skateboard hebben ze al, verkleedkoffer zit ook vol. spellen ook genoeg mp3 met boxen krijgen ze al van hun vader.. de rest van de dingen ga ik even opzoeken we hebben al zo'n treinset van ikea.. maar misschien is een elektrische wel leuk?
Geen idee of zoiets in nl te vinden maar z Zolo constructor Zolo a Go Go : Price comparison Of magformers
ik ben eruit... het word playmobiel.. jammer genoeg op de goedkope duitse websites was het mooie waterpark niet meer te verkrijgen.. dus via amazone besteld !