wie spaart hier ook bij moneypu? Is dit safe? Ben zelf klant bij Rabobank maar zou graag een “stiekeme” spaarrekening willen openen. Dus ik hoor graag recensies!
Wij hebben er ook eentje daar. Nadeel vind ik wel dat het spaargeld niet altijd direct op de rekening staat. Die is bij ons gekoppeld aan een ABN rekening.
Jij zei het ik dacht het! Waarom stiekem? Om geld te sparen voor jezelf voor "noodsituaties" als bv: uit elkaar gaan oid? Of om geld te sparen voor leuke dingen?? Om iemand te verrassen??
Stiekem gaat in bepaalde gevallen lastig worden. Denk bv aan de vooringevulde aangifte van de belastingdienst. Die weten alles
Stiekem als in; Wij zijn niet de aller allererbeste spaarders.... En ik zou idd graag “stiekem” willen gaan sparen om over een tijdje Mn partner te kunnen gaan verassen! De spaarrekening die ik heb bij Mn loeiende word al gauw aangesproken in geval van “nood”. En ik hoop met een buitenstaande rekening deze een beetje te kunnen vergeten en Zo dis te sparen...
Ik heb er spaarrekeningen gehad voor mezelf en de kinderen. Was helemaal prima. Maar ik vond het simpeler om het toch weer terug te zetten naar mijn ING spaarrekening. Die check ik geregeld en de Moneyou rekening checkte ik maar heel af en toe.
Ik heb er een. Hier laat ik iedere maand standaard wat geld op boeken. Ook bedoeld als spaarpotje. Ik vind het ideaal. Als je op werkdagen voor 13.00 uur het geld overmaakt (bijvoorbeeld naar je lopende rekening), dan staat het er gelijk op, anders de dag erna. Deze rekening moet wel meegenomen worden bij je belasting aangifte, dus helemaal stiekem kun je hem niet houden.