babydump: laagste prijsgarantie. Wij hebben hem daar het goedkoopste gekocht. Uiteindelijk vlak voor de geboorte was er een grote opruiming bij prenatal en daar was hij toen ietsje goedkoper (50 euro ofzo) toen kregen we dat bedrag nog teruggestort op onze rekening van babydump.
de 3 is heel goed afgeprijsd bij van asten in tilburg maar heb er niet opgelet of de 4 ook in de aanbieding stond dacht het wel maar aangezien wij voor de 3 gaan let ik daar meer op. anders kan je online de folder bekijken van van asten
We hebben er pas een gekocht bij babyentiener Alle kinderwagens | Baby en Tiener Weet niet of je een meisje krijg? maar die was nog wel flink afgeprijst.... de andere kleuren waren zo weg... Even opletten, want soms LIJKT het goedkoper, maar zit er bijvoorbeeld geen reiswieg ofzo bij ... en dan moet je die er los bijkopen... (maxi cosi hadden we nog)
Je mag ook de mijne overnemen? Hij is nog zo goed als nieuw! Ik wil hem op marktplaats zetten. Hij is helemaal zwart: black reflection en maar 11 maanden gebruikt.
Ik zou ook zeggen baby en tiener. Hebben wij ook onze Mura vandaan. Is wel een 'oude' kleur. Dat wil zeggen die van 2010. Was ongeveer de helft goedkoper. Op zondag besteld en op dinsdag al in huis. Onze groep 1 autostoel zelfde verhaal. Ook een 'oude' kleur en 2 dagen later in huis.