Airfryer philips

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 8 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi

We willen misschien de airfryer xl van Philips kopen
    Wie heeft deze en hoe vinden jullie deze ?
    Hoelang duurt het voordat bevroren patat klaar is

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Wij hebben de gewone. Heel tevreden over. Een zak van 750gr duurt hier 18 min

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij hebben deze.
    Wij doen een zak van 1 kg in 2 keer bakken.
    Dan is het met 10 minuten klaar.

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Wij hebben hem nu een aantal weken. Zijn erg tevreden. Ik koop de aviko friet speciaal voor de airfryer. 14 min En klaar.
    Frikandellen ook lekker. De oven kroketten smaken echt niet ook die speciaal voor airfryer niet. Dus ik koop de normale kroketten die ook in de friteuse mogen en deze zijn heerlijk uit de airfryer.

Airfryer is super makkelijk schoon te maken. Gaat zo in de vaatwasser en is weer schoon:)

5. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij hadden er 1 maar die is tijdens de verhuizing kapot gegaan.... ik mis dat ding echt enorm. Wij hadden de normale, maar ik zou nu kiezen voor de xl versie. De normale kan toch wel erg weinig in als je met 4 mensen bent.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het hangt een beetje af van het merk frietjes dat je haalt... ik zet standaard m'n friet op 8 minuten, dan schud ik en kijk hoe ver hij is. Soms nog 4 minuten erbij - soms 5 of 6... beetje uitproberen.
    Ook afhankelijk van hoe veel je er echt in doet.

http://airfryer.bakavonturen.club/baklijst/

op deze lijst zie je bij 'friet' - al wat verschillende merken met verschillende tijden voorbij komen... Maar ik vind het sowieso fijn. En de fritespan duurde hier ook zeker 10 minuten voor die warm was. En voorverwarmen doen we hier nu niet meer.

Aardappel kroketjes of gewone kroketten- doe ik vaak eerst. Dat spul blijft zo heet, dat kan wel wat langer uit de airfryer zodat je het toch nog gelijk kan serveren zeg maar.

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij hebben hem bijna een jaar. Echt een aanrader. Friet is in 12-15 min klaar. Alle ovensnacks zijn lekker. We hebben er ook kipkluifjes en satéstokjes in klaargemaakt. Heerlijk was het.
    Broodjes e.d. hebben we nog niet geprobeerd, want we hebben ook een gewone oven.

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.620
    113
    Ik kan niet meer zonder! De kroketten van Mora vind ik echt heel goed. Alle zakken patat van de Aldi doen het prima (12 minuten voor 4 kleine eters). Ook de ovenkroketten van de Aldi zijn lekker. Krieltjes erg lekker. Bevroren falafel ook heerlijk na 3 minuten.

9. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Wij hebben sinds een paar maanden ook de airfryer xl. Kan niet meer zonder. Maak er zoveel uit. Verse friet van aviko moet 18 min, diepvries van aviko 10 min.
    Hebben hem laatst ook mee naar centerparcs meegenomen om de afbakbroodjes erin te maken. We maken er veel uit. Vind sommige dinger nog lekkerder uit de airfryer dan uit de oven. Bijna alles wat in de oven kan kan ook in de airfryer. Je moet dan alleen 20 graden minder doen en ongeveer de helft van de baktijd pakken. Ook nog sneller als de oven. Laatst een kipovenschoteltje gemaakt eruit. Heerlijke malse kip gehad. Echt een aanrader als je het mij vraagt.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    kipfilet en kippenvleugels zijn zooooo lekker uit de Airfryer... oh en een beenhammetje.. ook zo lekker!
    oke... veel is goed.. ik ben gewoon fan.. hier wordt hij dagelijks gebruikt. Sowieso voor vlees. En vaak ook voor aardappels. Gepoft in schil, of in blokjes of wedges, zowel mét, als zónder schil. Even voorbakken - vlees erin- en dan nog 4 minuutjes na, zodat alles lekker bijna gelijk klaar is.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wij zijn er erg blij mee! Bevalt prima.
    In het begin gebruikte ik hem dagelijks. Nu wat minder vaak. Maar staat sowieso wekelijks aan.

Wij vinden de airfryer patat van AH erg lekker. Is met +/- 10 minuutjes klaar.

12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.620
    113
    Maar zet je er dan een schaaltje in of zo als je vlees bereidt?

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nee, in het mandje - dan drupt het te veel aan vet er ook gelijk uit. Wel een spatdeksel erover heen, zodat het niet gaat roken als het vet omhoog spettert vanaf het vlees.

Verder heb ik nu ook een gladde bak (behalve het mandje) en die gebruik ook nog weleens voor vlees. Maar ik vind het juist wel fijn dat het te veel aan vet eruit kan.
    Bij beiden gebruik daar nog het rooster bij, zodat ik 2 verdiepingen heb - en ik dus in 1x ruimte genoeg heb voor 4 stukken vlees. (bij hamburgers, schnitzels, kipfilet etc - kippenvleugels gaan gewoon in het draadmandje).

https://www.wehkamp.nl/philips-hd9905-00-airfryer-accessoire-grill-rooster-xl-16172889/?CC=C27&SC=7GW&KAC=GE8&artikelNummer=16172889&MaatCode=0000&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjC-ggwllBbywC-byuyYwyCCjCD9Sv9x&scid=scplp5941960000&sc_intid=5941960000&gclid=EAIaIQobChMIzYasvP2U3wIVmeF3Ch28BwS1EAQYAyABEgKhcPD_BwE - die gebruik ik dus ook vrij vaak. Zonder de pinnetjes overigens (die gebruik ik als ik cake bak - die pinnen haha - om te checken of het gaar is) . Maar ook als ik bijvoorbeeld een boterham in de airfryer leg voor een tosti of om te roosteren met appel/walnoot/honing. Dan leg ik die eronder en vliegt de boterham niet helemaal door de airfyer.

Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Wij hebben die ook, nu 3 jaar. Gaat ongeveer 1 x per week aanvooral voor aardappel partjes. Patat en snacks doen we niet meer is van de snackbar toch lekkerder.

Ik vind kipkluiven er zo lekker uit. Het word heerlijk krokant.

Deel Deze Pagina