hoi meiden, ik was afgelopen week bij de vk en heb dinsadag een groeiecho gehad die eenveel te klein kindje liet zien...Volges de vk is de groei van mijnbaarmoeder wel goed maar als ik zo op internet lees klopt dat echt niet..ik zat met 30 weken op 1/4 NX +...dit zat ik op 5 oktober ook al met 25 weken...ik ben al vele malen rustiger aan gaan doen en hoopzo dat ons kindje gaat groeien maar maak me er wel zorgen om...
Dat is wel schrikken. Ik hoop ook dat jullie kindje nog goed gaat groeien. Wanneer moet je weer terug?
krijg nu over twee weken weer een groeiecho en dan kunnen ze zien of dit gewoon een ukkie maar met stijgende lijn of dat het een kindje is wat gewoon niet groeit dus een afbuigende lijn heeft..ook het vruchtwater zal weer opgemeten worden..als dat allemaal goed is laten ze het zo maar als dat niet goed is en het vruchtwater weer is afgenomen dan wordt ik opgenomen..en als het dan nog verder afneemt dan moet ik rening houden met dat ze het te vroeg gaan halen.. Ben al minder gaan werken omdat ik rustiger aan moest gaan doen en drink echt super veel..dat xijn twee dingen die zouden helpen zeiden ze..ik zou nog tot 36 weken doorwerken maar stop dus nu met 34 weken..en werk nu dus 2 ipv 3 dagen... xxxx