Ben vanaf maandagavond begonnen met pure melkprodukten te laten staan om te kijken hoe Dagmar hierop reageerd. Dit ivm vermoedelijke koemelkallergie. Ik weet niet of het toeval is maar sinds die avond drinkt hij weer redelijk rustig aan de borst. Ik weet het: het is nog maar kort, maar een mens moet hoop hebben!! Nu is het nog wel zo dat hij liters melk er weer uitspuugt. Ik heb van de KA ook een receptje voor Domperidon meegekregen tegen het spugen. Graag hoor ik van andere moeders die dit ook hebben gebruikt wat zij ervan vinden/vonden/ervaringen. Groet, Nathalie.
Ik heb het ooit gebruikt voor een pleegkindje. Hij spuugde alles onder en kreeg toen de Domperidon. Het werkte als een trein, alles bleef erin en hij begon eindelijk te groeien. Het is al een poos geleden en die film van K3 was toen, met dat liedje van een heel klein visje. Op een geven moment ging dat over een magisch drankje. Wij zongen dat altijd als we de Domperidon gaven, zo van: oe, ik heb een magisch drankje...want dat was het echt! Succes!
Hier niet domperidon voor reflux maar omdat ons meisje flink ziek is. Alles wat erin gaat kwam er ook niet uit. Nu we zetpillen hebben van domperidon is dat een heel stuk minder gelukkig. Vandaag toen ie uitgewerkt was begon het weer.