Wie weet veel van BV en kan mij via privémail helpen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Boordevol, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ik geloof ook dat je minimaal 6 maanden borstvoeding moet hebben gegeven om de opleiding te mogen doen.

Gr gaby

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja bij de VBN 6 maanden, bij de LLL een jaar.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    #23 Hanneke, 14 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
    En hoe zit dat nou eigenlijk als je lactatiekundige wil worden? Moet je dan ook zelf gevoed hebben? Of niet?

Nee hoor absoluut geen ambitie :p, gewoon iets dat ik me afvraag, en zal ook zelf eens googlen ;)!

Mwah, volgens wat ik via google kan vinden is het geen vereiste als je die opleiding doet.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Volgens mij hoeft dat dan weer niet perse.

5. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ik vind zes maanden voeden eigenlijk ook wel kort... Dan heb je de hele introductie van bijvoeding icm borstvoeding gemist en daar komen toch wel vaak 'probleempjes' om de hoek kijken...

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja dat vond ik ook wel een beetje. Ik las ergens dat de meeste contactpersonen van de VBN ook wel langer voeden dan zes maanden. Ik zit er ook sterk over te denken (heb al contact opgenomen) en ik voed nu 14 maanden. Ik denk dat het vaak zo gaat.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk zelf idd niet dat degene die zelf met bijv 6.5 maand gestopt zijn met de borstvoeding, maar dus wel 6 maanden borstvoeding gegeven hebben, nog iets willen gaan betekenen voor de bv gevers :D. Maar oke, dat komt een beetje over als vooroordeel geloof ik :p! Haha! Net alsof die dat dan niet mogen ofzo omdat ze gestopt zijn, maar dat bedoel ik dus niet.

Ik denk dat het vooral degene zijn die zelf ook langere tijd gevoed hebben dat die ervoor kiezen :D!

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat degenen die langere tijd voeden ook die bevlogenheid hebben w.b borstvoeding die je nodig hebt om die opleiding te doen. Want ik hoor dat het behoorlijk pittig kan zijn.
    Uitzonderingen daargelaten, dat spreekt voor zich.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lijkt me soms best pittig idd!

En gelukkig is mijn gedachtegang herkenbaar ;)! Haha!

10. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ja heb ook geen ambitie hoor.

Bij mijn eertse hield het gewoon op na 6 maanden had het diee dat het sterkt terug leip hahaah, maar ja kwam dus door de bijvoeding.
    Nu wil ik wel langer voedden, maar bekijk het per week.

En ja zal de opleiding ook niet willen doen, heb neits met borsten hahaah om daar de hele dag mee bezig te zijn dna he. Ik vind het wel goed dat ze eisen dat jezelf zoveel maanden hebt meoten geven, neem je je eigen ervaing mee.

gr gaby

11. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    en tegenwoordig is er ook wel wat geld mee te verdienen wantzit voor eeen deel in een ziekenfondspakket. Dus ja dan maak je er gauwer gebuik van dnek ik.

Deel Deze Pagina