Mijn vriend die vind dat als de jongste een jaar is dat ze dan geen bv meer mag!!! Hij vind het dan wel lang genoeg geweest maar ik vind het juist zo gezellig!!! Ze krijgt trouwends nog maar 1 en soms 2 keer per dag bv.
Gelukkig heb je daar zelf ook altijd nog wat over te zeggen lijkt me. Waarom vind hij dat dan? Vind het een beetje raar. Mag ze dan helemaal geen melk meer of gaat het hem alleen om de borstvoeding?
Borstvoeding is altijd beter dan flesvoeding geven. Als jij lekker wil blijven geven dan moet je dat lekker doen. Vind het een beetje raar van je vriend om zoiets te zeggen vooral omdat het de nummer 1 voeding is en blijft.
Tja, als hij fles wel OK vindt en borst niet, vind ik dat persoonlijk erg tegenstrijdig. Als hij nu ook zou zeggen: geen fles of tuit meer, dan zou ik het wel snappen....
Wel kv, maar geen borst? Ik vraag me af wat zijn beweegredenen dan zijn. Als mijn man zoiets zou zeggen, zou ik diep gekwetst zijn. Gelukkig staat hij achter het idee dat zijn zoon nog voor onbepaalde tijd bv krijgt.
ik denk echt dat veel mensen zo reageren omdat ze het gewoon niet gewend zijn. tegenwoordig hoor je maar weinig over langer bv geven. wel erg jammer hoor, ik hoop ook nog heel lang door te kunnen gaan, zo lang als wij beiden het fijn vinden. maar ik zie nou al tegenop om me te moeten "verdedigen". mijn vriend heeft het ook wel eens gezegd hoor, niet zo van hij krijgt niet meer maar wel, na een jaar is het wel klaar of niet? Gelukkig maken we dat altijd zelf nog wel uit.
@Maarto8: hoe vaak krijgt Jadey nu nog Bv dan? En begrijp ik dat je er een discussie over hebt gehad? Kun je het niet allemaal wat op z'n beloop laten, (manlief laten ervaren dat er binnen nu en een maand echt geen wereldschokkende nieuwe ontwikkelingen zijn bij zijn dochter, en dus ook niet in de manier waarop ze haar eten/drinken krijgt)? Hoe ziet haar eetschema er verder uit?
Sochtends krijgt ze nog bv. en dan smiddags of savonds (maar niet elke dag). We hebben niet echt een discussie gehad hoor hij zei ik vind het wel genoeg na een jaar. (dat zegt hij vanaf het begin maar ik had gehoopt dat hij zou bijdraaien) Hij heeft een keer bij ons op de camping gezien dat er een jongetje was van een jaar of 5/6 was die nog bv dronk en hij vond dat gewoon niks. 6.30 bv 10 koekje en sap 12 uur brood met drinken(sap of bv) Dan krijgt ze 17 uur wat te drinken met een koekje. 18.30 eten met toetje of bv. 20.30 pap (met voeding van de ha) Dat is haar schema
Dus eigenlijk vind hij het gewoon geen gezicht? Dat jullie kindje de beste mamamelk krijgt op die manier boeit hem niet?