Wij zijn op zoek naar nieuwe gordijnen. Nu hebben we hele mooie gezien bij de Hema, maar de Hema heeft net niet de kleur in het assortiment die wij zoeken. Nu willen we het eens navragen bij de fabriek waar de Hema ze inkoopt, misschien dat we op die manier aan de goede kleur kunnen komen. Helaas wil of kan de Hema die naam niet afgeven. Ik hoop eigenlijk dat er iemand op dit forum zit die bij de Hema werkt en het misschien kan nakijken voor me? Of dat iemand toevallig ook gordijnen bij de Hema heeft gekocht en de naam van deze fabrikant weet. Het gaat om gordijnen met de naam 'Taft', dit is een glimmende stof, lijkt wel een metallic-look te hebben.
wat flauw dat ze dat niet willen geven, ergens misschien ook wel begrijpelijk. maar als je "verliefd" bent geworden, dan wil je het natuurlijk ook wel graag hebben. succes ermee!
taft is toch een soort stof wat je in elke stoffenwinkel kunt kopen. Het is een bepaald soort zijde. Kijk eens op de stoffenkraam.nl of tik in google taft in, dan krijg je genoeg kleuren.
Janice, deze site heb ik ook gevonden. maar dit is een andere soort stof (voering), veel te dun. Is er misschien iemand die me verder kan helpen?
Probeer eens te bellen met filiaal Krommenie (Noord-Holland), die hebben gordijnen in hun assortiment waar de jouwe wellicht nog bijzit! Het valt te proberen... Succes!