Als kind (4-5 jr) ben ik eens in een pretpark geweest waar ik een attractie helemaal geweldig vond. Je zat in een soort schuitje dat aan een rails hing en dan ging je zo de open bek van een draak in. Attractie is in elk geval niet in de Efteling want daar ben ik recent nog geweest met de kids. Via google kan ik ook niet veel vinden, ook niet via afbeeldingen. Praat nu wel over 30 jr terug dus mss bestaat het niet meer.... Iemand een idee?
Het had in mijn herinnering een soort Fata Morgana thema. Drievliet en Hellendoorn kan het trouwens niet zijn want daar ben ik nooit geweest als kind.
Phantasialand? Ik zie hier net een reclame voorbij komen met een draak..mss is het deze? Ben er zelf nooit geweest dus weet niet of het zou kunnen kloppen
Weet je zeker dat je het echt beleefd hebt of herinner je jezelf het misschien uit de Dungeons and Dragons tekenfilm uit die tijd? (rond die leeftijd denk je nog 'magisch' en zijn dat soort dingen soms net echt). Ik moest er in ieder geval meteen aan denken toen ik je OP las
De gondelbahn 1001 nacht in Phantasialand. Ik ken hem ook van vroeger. Deze attractie is gesloten in 2009.
Op YouTube kun je wat filmpjes er van kijken, echt grappig want het is voor mij lang geleden. Ik vond het altijd wel spannend!
Ohhhhh bedankt!!! Dit is 'em inderdaad!!! Wat jammer dat het afgebroken is..... Maar bedankt; ik heb het idd even op Youtube herbeleefd.