Ik ben dól op meloen.. Liefst galia meloen. Als ik die in de supermarkt zie voor een zacht prijsje (en dat zijn ze vaak nu bij de Dirk) haal ik er altijd 1 of 2. Ik loop er zelfs voor om! Ik kan die dingen de hele dag door eten. Doe dat nét niet, maar ik eet het vaak haha. Was eigenlijk benieuwd naar wat jullie favoriete fruit is, die je eigenlijk de hele dag door zou kunnen eten Heb net een bakkie meloen op dus..
lytchi's (schrijf ik het goed?) galiameloen mandarijntjes. Als ik ziek ben is het enige wat ik binnenhoud mandarijntjes, rijstepap en naturel chips hahaha aparte combinatie.
goh zou zo niet 1 ding kunnen noemen, maar voornamelijk zomerfruit: meloen, aardbeien, nectarine, perzik, frambozen....maar eigenlijk is er geen 1 fruitsoort die ik niet lust.
Dat herken ik wel! Ik lust ook écht alle fruit, kan soms ook zo zin hebben in banaan of een lekkere appel. Maar meloen gaat voor
Water meloen en zachtfruit als aarbeien kersen bramen. De dingen die je langs de kant van de weg vind
Water meloen Banaan Hollandse aardbeien Kersen Nectarines Lychee En cherry tomaatjes Oh idd bramen niet te vergeten En kruisbessen.
Ik vind fruit lekker. Ik denk Bramen. Ik had laatst Nectarines van de AH die waren ook heel lekker! Ik weet zeker dat er nog meer lekkers is.
Ben dol op al het fruit en heb niet echt een voorkeur. Nu het zomer is genieten we lekker van de aardbeien, meloen, ananas, mango, kersen enz..... Hmm moet zo maar ff naar de groenteboer