Dag dames, Er is al een topic voor (aanstaande) moeders die een meisje verwachten, nu leek het mij leuk om er één te openen voor geslachts neutrale aankopen. Ik vind het zelf steeds moeilijker worden om de leuke kleertjes en andere spulletjes te kopen wanneer het geslacht een verrassing blijft. Of wanneer je niet voor of blauw of roze wil kiezen. Daarom hoop ik dat er meer dames zijn die inspiratie, ideeën en aankopen willen delen. Bij deze een eerste foto...
leuk ! wij weten het geslacht ook niet dus ook alles neutraal soms best lastig omdat er niet in alle winkels veel keus is in neutrale dingetjes hierbij vast een foto van ons neutrale kamertje
Leuk! Ik heb nog niet zoveel kleertjes gekocht, heb nog een aantal pakjes van toen mijn zoontje 2 jaar geleden geboren was. Ben nog niet zoveel leuks tegen gekomen verder. Hier een foto van onze baby-kamer, klein maar fijn zijn nu alweer wat verder maar daar nog geen foto van.
Dit zijn een paar foto's van ons kamertje (let niet op de zooi want ik was toen bezig met wassen enz.) Wij wisten ook niet wat het geslacht was. De inrichting van het kamertje was geen probleem maar het kopen van neutrale kleertjes vond ik echt een crime. Tegenwoordig weten veel mensen wat het geslacht is en daardoor is er in de winkels ook niet zo heel veel neutrale kleertjes te vinden (was mijn ervaring).
Ik lees even mee! Wij weten ook niet wat het geslacht is en ik vind het ook heel lastig om vrolijke dingen te vinden (zowel voor de kamer als qua kleertjes, neutrale dingen zijn dan vaak wit of grijs...). Jammer dat alles tegenwoordig zo roze en zoet of stoer en blauw is.
Kleertjes kopen is best lastig ja bijna elke winkel alles roze of blauw toch bij prenatal en van ducky beau wat leuke dingen gevonden
Ook hier gaan we voor neutraal en ook onze ervaring is dat neutrale kleren snel saai zijn! Veel wit, grijs en creme/beige.. Heb nu wel van Feetje een meisje broek gekocht, welke wit-groen gestreept is.. vind ik ook prima voor jongen kunnen! En bij de hema een vestje welke wit-licht blauw gestreept is en waarvan de randjes rood zijn afgezet... Wil ook nog een rood broekje hebben.. maar deze waren uit verkocht bij de Hema.. Gelukkig werkt mijn zusje er dus zodra ze weer beschikbaar zijn neemt ze 1 mee
Ik heb dit neutrale pakje gekregen van Ducky Beau Zelf willen wij waarschijnlijk wel weten of het een jongen of een meisje is, ik twijfel nog
ik heb hetzelfde pakje, maar dan het shirtje in wit met grijs randje vond het ook echt een leuk pakje en vrolijk met die kleurtjes
het neutrale kamertje van onze draak. kleertjes zijn echt een ramp om te vinden. het was echt super lastig en al dat wit, beige en grijs werd je ook al snel zat van. ik was ook heel blij toen met een licht/mint groen shirtje van de baby-dump met een koehoofd er op. heerlijk neutraal, maar toch lekker kleur. draak had ook een vrolijk gekleurd streepjes truitje, nog iets wat neutraal was maar toch kleur gaf. maar dat was echt zoeken, zoeken en nog eens zoeken.
@bloempje83, het behang is van het merk Ferm Living genaamd "dotty" best prijzig maar had gelukkig maar 1 rol nodig en die heb ik voor de helft van de prijs op marktplaats kunnen vinden . Verder vonden wij het bij ons eerste kindje (zoon) erg leuk om er pas na de bevalling achter te komen wat het geslacht was. Daarom ook nu weer voor een verrassing gekozen. Ben nu ruim 36 weken zwanger dus we hoeven niet heel lang meer te wachten. Wat betreft kleertjes, bij www.nextdirect.com hebben ze ook nog wel leuke kleertjes die voor beide kunnen; kleertjes met geel rood en groen erin verwerkt. Heb zelf net wat besteld, zal het showen wanneer het binnen is.
Ah! Leuk topic! Zat er vorige week al aan te denken om er zelf 1 te starten.. Heb nu een nijntje pakje mt 50 met blauw en rood en een pakje in maat 56, moet nog wel wat bij. Vind de keuze in unisex niet zo reuze inderdaad.. Aan kamertje en alles moeten we nog beginnen, we moeten eerst nog verhuizen. Ik blijf lekker mee kijken hier voor leuke tips en foto's! Zal zelf straks even foto online zetten