hallo allemaal, herkent iemand het nummer met dit begin 0186785... en dan nog 3 getallen maar ivm privucy zet ik die er even niet bij... maar weet iemand welkke plaats het vandaan komt? zal fijn zijn.. bedankt alvast
op google netnummer intypen en ik vond dit Blaaksedijk 0186 Goudswaard 0186 Heinenoord 0186 Klaaswaal 0186 Mijnheerenland 0186 Nieuw-Beijerland 0186 Numansdorp 0186 Oud-Beijerland 0186 Piershil 0186 Tiengerneten 0186 Westmaas 0186 Zuid-Beijerland 0186 Zuidzijde 0186
ja dat wist ik allemaal woon zelf ook met netnummer 0186 maar word er verder niet wijzer van.... en kan het ook nergens vinden dus hoopte hier op de gouden tip in ieder geval bedankt alvast
Uhm, ik zou gewoon met mn mobieltje anoniem terug bellen en kijken wie er opneemt! Is het iemand die ik niet ken, gewoon weer opgooien. Is het iemand die ik wel ken gewoon lekker kletsen.
zal het verhaal even uitleggen dit nummer heeft iemand gebeld die van huis is weggelopen die ik kan... de politie is zo traaaaagg dat we nog niks van hun hebben gehoord waar het vandaan komt.. ze had hiermee geheim gebeld maar heb het nummer gevraagd maar wst niet dat je ook de naam erbij kon vragen... ga dat zo eens proberen
Ik zou ook gewoon even met mijn mobieltje anoniem bellen. Kijken wie er op neemt.. Anders zou ik inderdaad gewoon lekker ophangen.. Maar dan weet je in ieder geval ongeveer wie
allemaal in ieder geval bedankt zeg voor het snelle reageren... word dan maar afwachten op de politie maar zijn helaas niet zo vlot maar met het naam vinden bij nummer lukt niet zal dat komen omdat het nummer geheim is en dus niet in het telefooboek staat?
Succes natas, hoop dat je het snel zal weten waar het van daan komt! Was ze nou trouwens al weer opgespoord of dat nog niet? Succes!
nee ze had alleen gebeld met het nummer... zal het verhaal heir even verder uitleggen.. mijn buurvrouw heeft een zware postnatal depressie zijn al 2 kinderen afgeneomn van haar allebei... heb hier vaker het verhaal verteld.. maar nu had ze ruzie met hem enw as weggelopen van huis... en had 2 dagen niks van dr laten horen.. nu had ze wel gebeld om te zeggen dat ze veilig is of iets en naar huis wou maar niet dat ze medicijnen wou enz.. en daarna opgehangen dus het nummer hebben we al voor gebeld naar de kpn maar ze willen er geen naam bij geven de politie is er ook mee bezig maar die schieten niet op en we zijn benieuwd waar ze zit dus vandaar