Wij (lees: ik ) hebben besloten om te kijken of we een schhonmaakster kunnen krijgen die iedere week 2 uur of om de week 3 uur bij ons wil komen schoonmaken. Maar: hoe vind je een schoonmaakster? Iemand tips?
Ik heb de mijne op marktplaats gevonden. En hiervoor keek ik weleens in de supermarkt op zo'n advertentiebord.
Ik zou vooral aan veel mensen doorgeven dat je zoekt. Dan kom je er via via aan. Dan weet je een beetje wat je binnen haalt. Ik vind het toch best wat om zo maar een onbekend binnen te laten namelijk wn je weet dan of ze tevreden zijn enzo
Gewoon marktplaats in de gaten houden, komen er elke keer meer bij! Anders gewoon rond vragen? Miss een vriendin die ook een schoon maakster heeft ofzo?
Ik ben eerst met rondvragen bij vrienden (gewoon iedereen die je kent vragen of ze niet iemand kennen die iemand kent etc) aan iemand gekomen. Helaas was ik niet tevreden. Toen via marktplaats (vond ik wat moeilijker qua vertrouwen). Maar ook met diegene was ik niet tevreden. Had toch iets hogere eisen dan ik zelf dacht...dus nu doe ik lekker alles weer zelf! Succes met zoeken/vinden!
Wij hebben zelf een advertentie gezet op mp. daar kwamen ontzettend veel reacties op. Veel kun je direct weggooien (wel een net bedank mailtje voor hun reactie gestuurd). De drie beste mails hebben we uitgenodigd voor een korte kennismaking. En daar hebben we er 1 van uitgekozen.
Bij de buren e.d. rondvragen. Het beste is als je via via een goede kunt krijgen. Sowieso altijd referenties vragen en nachecken, zeker als je van plan bent haar alleen thuis te laten. Reken op tussen de Eur 10-15 p/u, wij betaalden Eur 12,50 in het Oosten des Lands en Eur 15 in de Randstad. Succes!
Ik zal als ik jou was in een supermarkt in de buurt een advertentie plaatsen, heb je meteen iemand uit de buurt.. Ook niet via via kunnen regelen?
Ik heb nu via www.hulpstudent.nl iemand gevonden. Ik vind het ideaal dat er voor mij bemiddeld wordt hierin en dat ik de hulp via de organisatie betaal. Ook bij problemen kun je de organisatie weer inschakelen. Ik betaal 13 euro per uur en kan met de hulp afspreken wanneer en hoe vaak ze komt. Ik vond dat iets vertrouwder dan zomaar iemand van marktplaats plukken. Je betaalt trouwens niet nog apart bemiddelingskosten oid. Ook erg fijn, want die kunnen bij andere organisaties nogal oplopen. Ze is nu 1 keer geweest en ik vond het echt onwijs fijn
ik wil ook een hulp in de huishouding!!! haha TS ik zou niet zomaar iemand van mp halen denk ik... eerder idd via via.
Ik heb jaren schoongemaakt en via via kreeg ik steeds meer adresjes. Uiteindelijk gestopt met poetsen omdat dit naast 2 kinderen en een partime ( schoonmaak van hotelkamers) baan het wel erg zwaar vond worden. Nu heb ik gezondheidsproblemen en wacht op herstel. Als de kindjes volgend jaar bijde op school zitten wil ik wel weer gaan poetsen. Kreeg tussen de 10 en 12,50 per uur. Poetste dan 2 à 3 uurtjes 1x per week. Meer heb je niet nodig voor een heel huis. Was vaak zo klaar. In een hotel moet je een hele kamer Inc badkamer doen in 17 min. Inc beddekken etc en dan moet het perfect zijn (wordt gecondoleerd) dus een huis in 2 uur is een eitje . Ik zou rondvragen bij buren en familie/ vrienden. Weet je zeker dat je niks geks in huis haald. Wat je kunt doen eventueel wat wel gemeen is is geld laten slingeren bijv 5 euro onder het bureau ofzo om te kijken of ze dit in der zak stopt of netjes op het bureau legt. Misschien lullig maar in deze tijd bijna wel nodig om te zien of je een eerlijk persoon hebt getroffen. Via mp zou ik ook gerust doen maar er moet wel een klik zijn en eventueel referenties