onze lieve Elmo.. maandag was hij 12 weekjes oud & geboren met een navelbreuk..heb hem daar vanochtend aan laten opereren en vanavond is hij overleden.. shock door een bloeding of reactie op antibiotica.. en ik mis hem nu al zo!!! hij was zo lief, speels maar ook tegelijk een lekker knuffelbeest.. heb het mijn dochter zo goed mogelijk in jip en janneke taal proberen uit te leggen.. hij is samen met vlinder (zusje heeft mk gehad) aan het spelen.. ze zegt dat ze het 'snapt' dat hij vleugeltjes krijgt en naar vlinder kan.. ik slaap nu bij mijn zus, morgen al zijn spulletjes uit huis halen, zn brokjes weg doen & speeltjes weg leggen / gooien... ik mis hem zo! weet niet wat ik hier mee wilt, maar wil het gewoon even kwijt... nu proberen wat te slapen.. xxx
Oh nee,heel veel sterkte. Hoop dat je het samen met je gezin een plekje kan gaan geven.. Rust zacht kleine lieve Elmo...
He wat sneu zeg. Sterkte ermee. Wel een vraagje: was de breuk zo erg dat hij nu al moest worden geopereerd? Ik dacht nl altijd dat het weg ging ivm groeien. Onze DA zei nl altijd dat het over het algemeen wel weg was met 6 maanden.
Oh bah wat vreselijk, zo jong nog... Je weet dat iedere operaties risico's met zich mee brengt maar toch verwacht je dit niet. Sterkte!