hallo allemaal! Ik heb even een vraagje, wil deze maand gaan beginnen met ovu testen en mijn vraag is waneer ik die moet gaan gebruiken! Ben sinds oktober gestopt met de pil en mijn cyles is nog niet helemaal goed: 28*35*40*53*43.. maar nu weet ik niet zo goed waneer ik dus moet beginnen met testen.. wie kan mij helpen? bedankt alvast gr
Op de site van ClearBlue: Als je cyclusduur met meer dan 3 dagen afwijkt, kies dan de kortste cyclus die je de laatste 6 maanden hebt gehad om te berekenen wanneer je moet beginnen met testen. Wanneer u een cyclus van 28 dagen hebt, moet u 11 dagen na de eerste dag van uw meest recente menstruatie beginnen met testen.
Zo te zien heb jij je eisprongen ongeveer tussen dag 14 en dag 30. Ik zou daarom beginnen op dag 12. Omdat jou cylussen zo wisselend zijn is het lastig te bepalen hoe lang je ze moet blijven gebruiken, maar zodra je de positieve test hebt gehad, kun je stoppen. Houd er wel rekening mee dat je misschien soms wel twee weken bezig bent met testen en dat het niet goedkoop zal zijn, maar het is wel een goede methode om je eispong op te sporen, een andere ook best betrouwbare methode is slijmwaarneming (billingsmethode).
ok na dan doe ik dat gewooN! bedankt! maar ovu testen via internet is wel goedkoop dzie ik ! en moet ik dan vanf dag 11 elke dag testen? en hoe doen jullie dart svonds of?
hallo? is er iemand die ovu testen gebruikt en ze via inernet besteld? en zo ja welke gebruiken jullie en zijn goed? bedankt liefs
hallo ik heb eerst heel veel geld uitgegeven aan die clear blue digitaal niks geen smilie nul resultaat nu heb ik sensitest via internet en dat werkt super! ik heb nog goedkopere geprobeert via internet maar daar kon ik ook niets uithalen. voor iedereen werkt iets anders beter voor mij dus sensitest goedkoop is dus niet altijd duurkoop. verder doe ik ook sinds een paar maanden tempen bij mijn ovutesten zo krijg ik een nog beter resultaat. succes met testen
hoi Leeuw Ik ga binnenkort ook voor het eerst testen. Na veel lezen en zoeken op internet ga ik voor de digitale test van clearblue. Die kan je dan aanvullen met staafjes van Persona, want er is geen navulling voor Clearblue en moet je dus weer de hele set kopen. Ik las daar veel goede ervaringen over. Die ervaring van Puck is de eerste negatieve die ik lees. (Zegt niks hoor )
Vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is. Zo kan je ook moeilijk inschatten wanneer je het beste kunt beginnen met die ovutesten. Het wordt dan ook een erg duur grapje. Nou hopelijk spoor je je ei snel op en krijg je goed nieuws.
Meis ik zou zeggen begin er lekker vroeg mee dan weet je zeker dat je hem niet mist kijk maar in mn album, ik ben op cd 4 begonnen en kreeg pas op cd 18 een positest suc-6