Zoon van 2,5 past bijna niet in bovenste stoeltje. Deze is zo klein. Dochtertje ligt beneden in cocoon nog. Is hier een oplossing voor? Grootste stoel past niet bovenop toch? Ik vind hem vrij log en moeilijk wendbaar. Hij valt mij toch wat tegen. Cocoon leg ik op onderste platte stoel maar dan ligt ze als het ware wel op de riempjes of halen jullie die riempjes weg?
Hoi ik kan je helaas niet helpen, maar wou graag weten waarom hij zo tegen valt. Wij willen deze graag gaan halen een 2de komt er niet maar is hij goed voor 1 kindje?
Jammer is dat van deze wagen, daarom zijn wij toen voor de bugaboo gegaan. Nu heb je ook de phil en teds promenade en die heeft wel twee altijd twee volwaardige zitjes. Helaas geen antwoord op je vraag. Sorry
Ik heb ook de promenade. Onze zoon zit er prima in (boven) en onze dochter ligt onderop in de reiswieg. Wel heb ik een wiegmatrasje er extra ingedaan ivm de riempjes. En wendbaarheid... Ja het is en blijft een douwagen dus hij is iets minder wendbaar en grover dan een gewone wagen (met twee kindjes en boodschappen) Maar ja het is het een of het ander ...
He? Ik herken helemaal niks van wat je schrijft. Ik heb tot 2 weken terug de Vibe2 (model2012) gehad. Dit nieuwe model is juist superwendbaar, ook is het duozitjer breder en groter dan het voorgaand model. Ik dacht dat ik zonder duowagen kon, maar niks is minder waar gebleken. Kan nu echt janken dat ik mijn Vibe heb verkocht, zeg! Vandaag in Babypark geweest...Ook de navigator en promenade gezien, maar geloof me.... De Vibe is veel mooier en volgens mij veel degelijker. De Promenade vond ik zooooo GROOT en lang toen ik erachter stond, jeetje mina. Ik ben zo een Vibe fan dat ik serieus overweeg een nieuwe te kopen!!! Ik bestuurde mijn Vibe altijd met 1 hand terwijl er 2 kids in zaten + boodschappen. Mijn dochter van bijna 3,5 jaar oud past nog makkelijk in het douzitje, zowel onderop geklemd als bovenop.
Hij is ook super voor 1 kind, hoor. Sowieso is het een prachtige driewieler om te zien. Ook zonder duozitje. Kon nooit eens winkelen zonder aangesproken te worden op mijn wagen. En euh... met 1 kind heb je echt MEGAVEEL ruimte in je bagagemand.