Gisteren heb ik een voorlichtingsgesprek gehad met iemand van de Kraamzorg. Ze vertelde me dat je goed moet kijken naar de inhoud van het kraampakket dat je van je zorgverzekeraar krijgt, omdat daar lang niet altijd alles in zit wat er in moet zitten, of in de juiste hoeveelheden. Ik ben verzekerd bij Ditzo en vraag me af of iemand al een kraampakket van hun heeft ontvangen? En kan iemand me misschien precies vertellen wat er in zit?? Bedankt!
Hallo, Ik heb vandaag mijn kraampakket van Ditzo ontvangen. Weet niet of je nog wil weten, wat er in zit? Je kunt me dan een PB sturen, dan zal ik alles even voor je noteren Groet Zomer 123
Ik ben ook verzekerd bij Ditzo en zou graag willen weten wat er allemaal in zit. Misschien met een foto erbij? Alvast bedankt!
als je even op de ditzo site kijkt vind je de hele beschrijving Dit zit er in je kraampakket Matrasbeschermer 80x180 indv. 1 stuks Onderlegger 60x60 10 stuks Kraammatras 60x90 extra/slauch 1 stuks Inlegverband pak x 15 stuks 1 stuks Kraamverband pak x 12 stuks 2 stuks Damesverband pak 1 stuks Hygiënische handgel Natalis 1 stuks Navelstrengklem per st. steriel 1 stuks Wondkompres 8,5x5 cm per 16 stuks 2 stuks Alcohol ketonaat 70% 120 ml. 1 stuks Luiertape 1stuks Verbandwatten pak 50 gram 1 stuks Stretchbroekje per 2 stuks 1 stuks Wondkompres 10x10 cm per stuk 10 stuks Set 6 assorti verzorgende lijn 1 stuks Sock On sokjes (praktisch, zodat sokjes van je kind niet steeds uitgaan!) 1 stuks https://www.ditzo.nl/zorgverzekering/zorg-nodig/zwanger-en-bevallen/
Ik heb een pakket van Delta Lloyd en vorige keer van FBTO, en daar zat precies hetzelfde in, afgezien van het cadeautje natuurlijk. Ik mis tenminste niets in die beschrijving.