zoals titel zegt... plurk heeft nu vanaf donderdag koorts. allemaal rond de 39,00. donderdag ( dr verjaardag nog wel!!!) meteen naar de huisarts geweest want ze was echt niet lekker. hij dacht aan een flinke griep of de 6de ziekte. gister heeft hij weer gebeld hoe het ging en vandaag moet ik zelf om 5 uur weer contact met hem opnemen via de huisartsenpost. ze wordt dus gelukkig goed in de gaten gehouden. zolang ik zetpillen geef gaat het wel. wordt ze levendiger maar zodra dat ding is uitgewerkt is ze een zielig slaperig hoopje. ze eet en drinkt gelukkig goed maar wat kan er toch met haar zijn???? en volgens de bijsluiter mag ze die zetpillen maar 2 dagen. dus dat is vandaag nog en dan niet meer. ik mocht er drie per dag geven maar heb er steeds maar 2 gegegeven. s''morgens en dan gaat het heel de dag redelijk tot ze naar bed gaat en dan geef ik er weer 1. ik bedoel ben toch voorzichtig ook al zijn het ""maar"" paracetamollen. pfff sorry moets het even kwijt. ben helemala geen overbezord iemand. ben nu pas voor de eerste keer met dr naar de dokter geweest maar nu vind ik het niet leuk meer en we vieren ook nog es dr feestje morgen
das idd flink balen. en altidj op zulke dagen dan he. ons meisje had het toen ze 2werd ook erg sneu. maar hoezo maar 2 dagen zetpillen? osn meiske is nu bekent met koortstuipen en zodra ze dus op 38,5 zit gaat er een in hoor en dat gewoon zoalng het nodig is. ze knappen er vaak zo van op. je kunt andersd altijd nog ff bellen mocht je het niet vertouwen of zeker wetne van je zetpillen. want is toch ook snue als ze zo lam is met dr feestje. zelf heb ik nog nooit gezien op een verpakking van zetpillen dat ze maar 2 dagen mogen. dus miss als je andere haalt. hop dat ze toch een leuk feestje heeft.
dank je... ja ik heb de panadol junior zetpillen. daar staat het op. ik wacht maar af wat de ha zegt vanmiddag als ik hem bel.
nog van harte proficiat met de 1e verjaardag van plurkie! mijn manneke heeft ook al vanaf donderdag koorts, en ik geef hem 2x per dag een paracetamol zetpil. dit is dus ook al dag 3, maar zo lang hij hoge koorts heeft blijf ik het geven. sterkte! is echt niet leuk als kindjes ziek zijn.. en hopelijk is ze morgen een beetje opgeknapt.