Hoi allemaal, Als onze zoon geboren is wil mijn vriend een tattoo van de Naam met een mooie zin erbij. Echter kan hij niet vinden wat zijn gevoel het best omschrijft. Hij denkt nu in de trant van everytime i see you, you make me smile... Hij geeft aan dat hij graag iets wil wat zijn trots omschrijft bij voorkeur in het engels. Ik ben al flink aan het brainstormen geweest maar hij is er nog niet uit.... wie weet hebben jullie leuke/mooi ideeën?? Liefs
Wellicht vind je het mooi als er staat naam: my all in one proud that you be mine, naam:. that glorious moment when u came: naam / datum ja is wel lastig natuurlijk maar misschien is 't wat
waar gaat hij die dan laten zetten? Persoonlijk denk ik dat een gewoon een zin niet zo mooi zal staan of er moet nog een print bij. Dat is wel een persoonlijke mening natuurlijk, jullie moeten doen wat jullie mooi vinden.
Hij wil hem op zijn onderarm zetten, aan de binnenkant. Over het totale ontwerp is hij nog aan het dubben. Mijn vriend wil geen heeel opvallende tattoo, daar houdt hij immers niet van. Zijn plan is om zelf wat ideetjes op te doen en hiermee naar de tattoo shop te gaan. Die mensen hebben er zoveel kijk op en waarschijnlijk kunnen zij er wel wat moois van maken Wat betreft t zinnetje zijn we er nog steeds niet uit hahaha. Uiteraard moet hij het mooi vinden het komt immers op zijn arm hahah als het aan mij lag zou hij zn hele onderarm vol zetten (ik vind tattoo's nou eenmaal sexy haha) maar hij moet het op zijn manier doen
Volgens mij is het makkelijker voor hem te wachten tot de baby er is en dan zijn echte gevoel om te zetten in een mooie zin.. Nu ben je aant gissen naar wat je gaat voelen dan.. Maar als je kindje er echt is, dan pas kan je echt omschrijven wat je voelt..