wie weet waar ik goedkoop mozeswieg kan kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ennasil, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    babywalz heeft ook mooie wiegen.
    wat je ook nog zou kunnen doen is:
    een wiegje op marktplaats kopen en daar zelf een matrasje in laten maken.
    Dan hoef je ook nog niet echt superduur uit te zijn.
    Moet wel zeggen dat hier de wieg lang gebruikt is hoor.
    bij de eerste 5 maanden en bij de tweede nog langer.
    Ik vond het heel fijn mijn kindje naast me te hebben in de wieg.
    Ik woonde destijds nog gelijkvloers en overdag stond de wieg in de kamer.
    Mocht ik ook een 3e krijgen wil ik boven EN beneden een wieg hebben staan.

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ik bied binnenkort mijn mozes-wiegje te koop aan. Heb deze met veel plezier gebruikt. (Denk dat dit de palmbladvariant is. Heb me hier toentertijd niet heel erg in verdiept. Denk dat gedurende de korte periode dat ze er in liggen de veiligheid echt gewaarborgd is.)

De wieg is voorzien van een luxe matrasje van de Prenatal (dus geen dun flut ding) en aerosleep. Door gebruik van de aerosleep is het matrasje als nieuw. De wieg is voorzien van wit/off white bekleding. Inclusief white wash houten onderstel.

Als je interesse hebt hoor ik het wel :D.

Bijgevoegde bestanden:

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.638
    1.443
    113
    Wij hebben een wiegje gekocht. Van rotan. Was ook steviger dan die andere mozesmandjes. Bij de babypark stond ie vor 104,- euro. Standaard erbij. Maar toen kwamen we erachter dat dit zonder bekleding en matras is. Kwam er dus ook weer bij, is wel een dikker matrasje. Vond m eerst te duur, maar toch maar de knoop doorgehakt, nu zijn we ervan af en hebben we een stevige en goede wieg tenminste. En deze is wel van het formaat dat je 'm naar beneden kan tillen en stevig genoeg is net zoals zo'n grotere wieg.

Happy Baby Wieg Rif incl. Bekleding | Babyhuys

Die van jouw link is ook leuk en stukken goedkoper. Maar het is maar net wat je ermee wilt. Wij wilden hem wel echt beneden kunnen neerzetten.

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

hoi bedankt voor je info. jaaa ik vind die rotan ook leuk! maar manlief heeft het geld er echt niet voor over helaas. die wil het liefs een wieg die niks kost haha. het liefst 1 die niet boven de 100 euro uitkomt. maarja dat gaat niet lukken vrees ik. ik denk dat ik al in mijn handen mag klappen als ik er 1 vind van 150 euro nieuw. ben al elke dag een beetje aan het speuren op mp. maar daar vind ik ze ook nog best prijzig. en dan moet er ook nog vaak een nieuw matrasje in nieuwe bekleding etc. dan kunnen we net zo goed een nieuwe kopen en dan net iets meer betalen:)

ik neem alle ideen en info in overweging:)

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.638
    1.443
    113
    Ja snap ik. Wij wilden het eerst ook echt niet. Maar ik heb heel veel gekeken, echt overal en goedkoop zijn ze gewoon niet. Of je moet op marktplaats kijken. Maar dat wilden we niet. En toen was het alternatief geen wieg of een houten versie die niet naar beneden kan.
    Dat laatste vind mijn vriend een pre dat dat ook echt kan. Dus tja toch de knoop doorgehakt uiteindelijk.
    Ik ben benieuwd wat het gaat worden bij jullie ;)

6. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Ik gebruik mijn mozesmandje inmiddels 4 weken en ik vind het een geweldige aankoop! Hij staat 's nachts op een tafeltje naast ons bed en overdag in het ledikantje of in de box. Dat gesleep wil met een wiegje niet lukken! Ik heb hem via internet bij Kidsbiz.nl gekocht voor maar 50 euro, dus het hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Vind hem zelf trouwens ook mooier dan die van de Prenatal of Babydump.
    Het matrasje is idd wel dun, maar voor dat geld kun je er misschien nog een dikkere bij kopen!?
    Ik ben erg tevreden en vind het daarbij ook nog 's een heel lief gezicht met mn baby erin! :)
    Groetjes Pasjuh.

7. Monnie

Monnie Lid

5 jun 2007
    98
    0
    0
    Ik heb momenteel een erg mooi Mozesmandje te koop staan op MP. Wanneer je interesse hebt, PB me dan even.

Monnie

Deel Deze Pagina