Hoe lang voor jullie nod hebben jullie roze afscheiding? En heeft iedereen hier last van of zijn er ook meiden die pats boem ineens ongesteld worden? En wie telt er vanaf zijn rozeafscheidingsdag en wie telt er pas vanaf ze ongesteld is geworden weer opnieuw voor een nieuwe ronde?
Ik heb gekozen voor 2 dgn daarvoor. Want dat is meestal zo, alleen deze keer had ik er geen last van. Deze keer kreeg ik zondag last van wat roze afscheiding en werd ik 's avonds ongesteld. Ik tel trouwens de dag dat de ongesteldheid echt doorzet als dag 1...
Zoals je op m'n banner kunt zien ...helaas... ik ben gisteren i.d.d. begonnen met wat roze/bruine afscheiding. De komen eraan . Bij mij doorgaans ook 1 à 2 dagen voor NOD (die was vandaag). Maar pats boem, wordt ik nooit ongesteld.
hier is dat begin er altijd eerst roze/bruin 2 dagen later komen vol goed moed door breken deze ronde is de eerste ronde waar ik bijna geen klchten heb en is de ongi geen last en kan ik heerlijk alles doen in plaats dat ik me rot voel hihi gr maria
ik heb ook altijd dat ik een soort van harde kramp voel en als ik daarna na de wc ga is die roze afscheiding er ineens...hebben meer mensen daar last van?
ik zie trouwens dat het fifty fifty is met de poll.. ik had eigenlijk verwacht dat iedereen die roze afscheiding zou hebben!
Hey meiden, Gekozen voor 4 dagen. Bij mij varieert het een beetje tussen 3 en soms 5 dagen voor de echte doorbraak menstruatie. Ik tel het toch maar wel mee, want het begint wel altijd op extact dezelfde tijd en het echte doorbreken van de ongi verschilt dus wel eens. Deze tel ik dan wel door en om de kansen te vergroten klussen we gewoon extra veel. x M
Bij mij normaal gesproken ook altijd pats boem, hier zijn we! Alleen de laatste keer niet, toen wel 2 dagen.
Roze afscheiding? Nog nooit gehad. Bij mij wordt mn ongi meestal aangekondigd door een flinke hoofdpijn/migraine de dag ervoor. Doe mij die roze afscheiding dan maar.... Liefs