Goede middag. Ik heb een vraagje over de LTO3 medicijn. Wie gebruikt dit? zowel voor volwassene als bij kinderen. Wat zijn jullie bevindingen? zien of merken jullie verschil? Ik kreeg dit te horen van mijn psycholoog dat het goed is om rustiger te voelen. het is homeopathische middel. en beter dan wat de huisarts voorschrijft. dus nu de vraag wie gebruikt het? is het aanbevolen?
Ik heb het zelf gebruikt en mijn dochter ook. Een collega heeft het ook gebruikt voor haar zoon en geen van allen merkten we verbetering ermee. Onze dochter kreeg er wel hoofdpijn van, wij zijn er dus weer mee gestopt.
Bedankt voor je reactie, vervelend dat het niet hielp. Het is best wel prijzig. hoe lang hebben jullie het gebruikt?
Ik werk binnen de GGZ en ik weet van een aantal cliënten dat ze het gebruiken of hebben gebruikt. Van twee weet ik dat het goed helpt, de rest is negatief. Ze vinden het prijzig en merken geen effect. Ik ben er zelf vrij makkelijk in. Gewoon proberen. Als het niet werkt, stop je weer en als het wel werkt is het alleen maar geweldig. Wel altijd melden aan je psycholoog of arts /psychiater. Ik zou het ook even overleggen als je al andere medicatie gebruikt. Homeopathisch betekent niet altijd onschadelijk en het kan een wisselwerking hebben met andere medicatie.
Wij hebben het geprobeerd bij ons zoontje als stap voor echte medicatie. Nou.... hij is normaal rustig met wel veel chaos in zijn hoofd. Maar met de LTO3 was hij een complete stuiterbal. Echt extreem hyperactief. Er was geen houden meer aan. Hier dus geen goede ervaringen.