Wie ook geveld door de griep?.

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.240
    16.612
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zoonlief van 9 jaar is sinds gisteren thuis met griep.Koorts,hoofdpijn,rillerig,keelpijn en spierpijn.
    Dochter van 7 jaar begint nu ook te klagen dat ze zere benen heeft en ze heeft het koud.Ik hoop zo dat de baby het niet zal krijgen en wij natuurlijk ook niet.
    Bij onze zoon in de klas zijn momenteel 10 kinderen ziek van de 27 kinderen en bij mijn dochter momenteel 6 van de 27.

Nog meer zieken?.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.240
    16.612
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik woon trouwens in 't Westen (Westland),
    Wel interessant om te zien in welke regio nu de meeste meldingen zijn.

3. beccie

beccie Niet meer actief

ik heb zelf 2 weken geleden goed griep gehad. heb 3 dagen echt plat gelegen.
    bij mijn zoontje op de peuters waren ook veel kinderen ziek deze week.
    ( friesland )

4. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Ik heb alle klachten behalve koorts. Helaas heeft Femke sinds vandaag koorts. Ik hoop maar dat het verder meevalt. Ik vind het maar niks, zo'n kleintje dat ziek is.

5. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Hier regio Rotterdam trouwens.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nope. Dacht gisteren wat grieperig te worden, maar dat was na een goede nacht slaap over. Mijn man heeft wat last van zijn keel, de oudste hoest wat en de jongste heeft een snotneus.
    Maar niks geen griep. Jongens zijn eigenlijk al jaren niet ziek geweest.
    E ik heb vorig jaar alleen een keelontsteking gehad ( midden in de zomer! Grrrr ).
    In Friesland trouwens.

7. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Mijn zoontje is vorige week ziek geweest en daarop volgend mijn beide zusjes. Op de psz van mijn zoontje waren er maar 6 kindjes aanwezig ipv 15 op een kindje na (die is op vakantie) zijn ze allemaal ziek. Wij wonen in haarlem (noord-holland)

8. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    https://www.degrotegriepmeting.nl/

We hebben hier voor de kerst wel een flinke buikgriep gehad, mijn man heeft 2 dagen lopen te spugen.. En mijn dochter en ik 1 dag. Ik hoop eigenlijk dat het daar bij blijft!

Dat is dus in twente (was ik vergeten;))

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier zijn we nu geveld door de griep ik knap gelukkig alweer op manlief zit er midden in en dochter begint met 40 graden koorts en hoesten..
    Utrecht

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Flink verkouden maar geen griep.
    Hoor het wel ontzettend veel in mijn omgeving.
    Hoop dat het ons bespaard blijft.. moet zeggen dat wij vaak in het vroege voorjaar de pineut zijn...

Groningen.

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij zijn allemaal ziek geweest, eerst ik, toen onze jongste dochtertje toen mijn man, en nu is ons oudste meisje ziek :(
    Hier in ons dorp is het ook raak.
    Gisteren moest onze oudste dochter naar de peuterspeelzaal, toen was ze nog niet ziek.
    Er zijn daar normaal 15 kindjes en nu waren er maar 7, de rest allemaal ziek.

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Hier ook een fikse griep!
    Regio rotterdam.

Eerst van de week mijn dochtertje van 7 maanden, beginnende longontsteking, keelontsteking, hoge koorts en oorontsteking als gevolg van het rs virus. Toen ik drie dagen terug met hoge koorts, overal pijn aan spieren, gewrichten en huid. Extreem hoesten. En sinds gisteren mijn zoontje van 3 aan het spugen, diarree en hoge koorts.

Wat een ellende!!
    Ik vraag mij af of het aan mijn/onze weerstand ligt of dat de griep steeds harder toe slaat. Normaal was ik noooooooiiiiit ziek maar heel 2012 ben ik van griep naar maag/darm virus naar voorhoofd/bijholte ontsteking gegaan. Misschien heb ik mij 3 maanden van het jaar goed gevoelt maar ik schat dat ik dat te ruim inschat.... Toen was ik zwanger dus lagere weerstand maar nu :( Ik moest toch inmiddels immuun zijn na zo'n jaar ;)

Beterschap voor de zieken!!

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.795
    113
    Ja hier ziek.

Dochter begon zondag en knapt vandaag weer iets op. Woensdag werd ik ziek en vandaag gaat het iets beter.

1 dag met koude rillingen op bed gelegen..

Deel Deze Pagina