Ha dames, Mijn zoon van 16 mnd wordt elke ochtend om 6 uur wakker. Dan begjnt hij te jengelen tot hij zn speentje krijgt. Soms gaat hij dan nog even slapen, soms niet. Wanneer hij dan weer wakker wordt, gaat dat met onwijs veel lawaai, heel irritant gejengel en geschreeuw. Dit gaat door wanneer ik hem uit bed haal en zn flesje inschenk. Als deze de magnetron in gaat, gaat het volume nog een standje omhoog. Al met al is hij zo vervelend 's ochtends dat ik hem ondertussen niet meer opgevrolijkt krijg en ik zelf erg chagrijnig word. Vanmorgen moest ik echt even weglopen, omdat ik te boos werd. Heeft er iemand tips? Zo is het echt niet goed wakker worden, voor ons beide niet.
Ja dat probleem heb ik ook... ik maak dus een fles vóór ik hem uit bed haal. Die neem ik mee en al drinkend op mijn arm wandel ik naar de woonkamer.
Oke. Nou wij geven ook weleens een flesje met water/sap alvast... intussen de fles maken en dan omwisselen.
Hier hetzelfde probleem met ons 16 mnd oude dochter. Ik maak ook vooraf de papfles klaar. Maar o wee als het een keer niet klaar staat voordat ze uit bed komt, dan kunnen er geen oordoppen tegen op.
Heel herkenbaar hoor!! Ook ik maak eerst een fles warme melk haha en daarna kan ik rustig een boterham gaan smeren, anders gaat zijn volume knop op max.