hallo, Onze kleine is nu al weer ruim 7 weken en heeft overdag een slaap probleem. Nachten gaan meestal wel goed. Maar overdag slaapt hij vaak maar 5 tot 20min en dan weer huilend wakker. In de draagdoek slaap hij iets langer. We hebben al van alles geprobeerd, maar wil toch eens met hem naar een osteopaat. Ik hoor daar altijd goede verhalen over, maar nu ben ik dus benieuwd of iemand mij er 1 kan aanraden. Ik heb zelf geen idee en woon hier nog niet zo lang. Vast bedankt!
Venlo is ook in je buurt, of misschienvind je het ver weg. Maar daar zit osteopathie Venlo. Ben ik ook geweest en vind haar heel fijn. Legt je ook alles uit enz.
Er zit een ostepoaat in Helmond. Een hele goeie zelfs! Praktijk voor osteopathie Helmond Wij zijn er zelf 2x geweest destijds met onze oudste zoon. Meteen na de 1e keer zagen we resultaat. Ik ken nog zeker 5 mensen meer die er geweest zijn. Goede praktijk, erg bekend in de omgeving!
Intentus Heelkundig Centrum Geen ervaring met mijn kinderen maar ik ben hier zelf geweest en ik vond het erg fijn, heb er echt baat bij gehad. Voor zover ik weet behandelt hij ook veel kinderen.