Hey meiden! Ik had een vraagje; Ik maak af en toe biscuit taarten die ik dan bekleed met marsepein maar nu moet ik een taart maken voor iemand die niet graag biscuit eet. Kan ik hiervoor ook cake maken? En dan ook bv. Chocoladecake of appelcake? En hoe doen jullie dat dan gewoon afsmeren met botercreme en dan bekleden? Bedankt alvast!! Groetjes jojo
Bedankt voor jullie reacties! Moet dus eigenlijk een 'tietentaart' maken Met 2 mega borsten, weet niet of jullie de blanda bakvormen van ikea kennen? De grootste die vaak gebruikt word als zwangere buik wel dat worden nu de borsten Is voor een 50ste verjaardag. Moet dus 1 tiet in biscuit maken en de andere in cake dus hoop dat het lukt.. Kan ik daar dan ook gewoon een vulling tussen doen? Heb dus echt géén ervaring met beklede cake Nu nog een goed gokje qua verhoudingen
Daar kan je ook gewoon een vulling tussen doen. Ik heb voor Finn zijn verjaardag vorig jaar een rond biscuit gemaakt, en daarop een Thomas de trein van chocoladecake. En die had ik ook gewoon gevuld. Was heeeeeerlijk!