Tuurlijk mag je dat.Daar zal ik niks van zeggen of denken.Jij moet doen waar jij je goed bij voelt.Maar ik wil wel eerlijk tegen je kunnen zijn zonder dat je meteen boos wordt.Maar als jij op deze manier verder wilt,moet je dat zeker doen.Ik blijf voor je duimen,dat je cyclus snel op gang komt,of nog beter,dat je snel een positieve test hebt!
Ik vind het wat verwarrend wat ik zie meerdere soorten topics over ovulatie testen van je op een rij staan dus vandaar dat ik het zei. Maar hoe weet je dat je temp hoog is want je bent nog geen een keer ongesteld geweest nadat je gestopt bent. Ik heb voor mijn ei ook een temperatuur tot 36,9 Helaas kan het echt een jaar duren voordat je ongesteld wordt na de prikpil Ik probeer te helpen maar het wordt wat lastig door al die verschillende topics binnen een maand
Ik zal niet zoveel topics meer openen, zoek het wel elders op. Blijf hier gewoon nog lezen en reageren. Zijn we daar ook vanaf
Dat is toch niet nodig, maar je topic blijft toch bovenaan staan als je er op reageert, dus dan is dat toch makkelijker?? Je kan dan ook alles terug lezen, waardoor het wat makkelijker aan elkaar te koppelen is.
Euh mij hoor je niet zeggen dat het niet mag maar ik bedoel net als de rest dat je misschien eerst je ms moet afwachten en daarna een hele cyclus lang ovu testen en temp bij houden. Maar eerlijk antwoord geven mag blijkbaar dus ook niet.. Gezien je in dezelfde week je ei opspoort, ovu testen gebruikt en daarnaast een zwangerschapstest doet dan komt dat bij mij wel lukraak over. Sorry als het niet zo is.
Ts wilt niet luisteren naar goedbedoelde adviezen bespaar jullie de moeite. Ze stelt vragen maar ze weet het zelf beter dus waarom ze nog topics opent vraag ik me soms af. Bedoel dit niet verkeerd maar heb deze ervaring al eerder gehad met haar Daarbij heeft ze haar account opgeheven...