Wie herkend dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dyelle27, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyelle27

Dyelle27 Lid

18 jun 2007
    8
    0
    0
    Hallo,

Ik ben Dyelle en ik ben nieuw hier...Mijn vriend en ik willen dus ook graag een kindje, dus zijn ook flink aan het klussen...Nu ben ik al 2 dagen overtijd en heb sinds 1 1/2 a een 1 week allemaal vage klachten, zal ze even opnoemen....Borrelde darmen, mn borsten doen aan de zijkant pijn en mn tepels zijn geirriteerd, heb steeds stijve tepels, heb bultjes op mn borsten, soms wat duizelig....Heb nu ook last van een zwaar gevoel in mn buik en zit voortdurend op de wc....terwijl ik bijna niet hoef te plassen.....Heb zaterdag een test gedaan, maar niet met ochendurine en ook voor mijn nod en die was negatief....Is er iemand die deze symptomen herkend?

Liefs Dyelle

2. Binky

Binky Lid

19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Ja ik herken het wel. Ik heb in het begin daar ook vaak last van gehad. Vooral mijn buik was opgeblazen maar ik kon juist moeilijk naar de wc. Je moet over een paar dagen nog maar een keer testen. Wie weet ben je toch zwanger. Succes

Groetjes binky

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik herken ze ook. Pijn aan de zijkanten van mijn borsten, opgeblazen gevoel en last van obstipatie. Doe over een paar dagen nog een test, wie weet! Succes!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze is dubbel.

Deel Deze Pagina