Je wilt niet weten wat ik nu meemaak. Wordt wakker en dacht doe een test die ik nog over heb. En wat zie ik een dikke streep. Ik bel met de huisarts van dit kan toch niet.ze gaan overleggen en gaan mij terugbellen. Ze vonden het ook raar. Dit hoort dan toch negatief te zijn?
Dat heeft ze niet gezegd. Ze zei gewoon negatief.maar zelf was ik even in schok dat ij niet heb doorgevraagd. Heb nog online gekeken maar was nog niks op te zien in mijn dossier. Even afwachten
Negatief zou onder de 5 zijn. Maar ik verwacht dat niet zou toch bellen en vragen na hoeveel het staat
Ik had ook een negatieve bloedtest (4), maar toch zeker zwanger. Testjes waren wel nog wat lichter dan die van jou. Ik ben heel benieuwd!
Met een bloedwaarde van 4 heb je niet zulke duidelijke testen. Jouw waarde zal dus hoger moeten zijn geweest dan 4. Ik zou daarom terugbellen en vragen wat de exacte waarde is.
Wat een vreemde situatie. Maar ik herinner me ook een foute bloeduitslagen van iemand hier een aantal jaar terug. Toen stond er een komma verkeerd.
Zoiets kan ik me ook nog heugen inderdaad! Ik kan me bijna niet voorstellen dat je bloeduitslagen kloppend zijn met zulke testen.
Ik heb het ook gehad, staat zelfs nog ergens op dit forum. Ik had positieve testen maar m'n bloeduitslag was negatief. Die negatieve bloeduitslag ligt nu te slapen in z'n bed.
Goedenavond dames, Heb niet kunnen bellen maar zag het online in mijn dossier maar de hcg was <2 dus negatief. Verloskundige die zegt we gaan afwachten. Heb ook geen bloed verloren... Dit is gewoon zo raar en ingewikkeld. Het is nu gewoon afwachten
Zou ook opnieuw doen! En reëel gezien, als ik zo een test zou hebben zou ik zwanger zijn en blij; heb nog nooit een bloedtest laten doen
Jeetje wat een vreemd verhaal. En wat lijkt het me lastig dat niemand even doorpakt. Ik zou een nieuwe bloedtest aanvragen en ober 2 dagen een nieuwe test doen. Ik duim voor je! Hoe is je partner eronder?
Je hebt verschillende testen van verschillende merken positief, maar een negatieve bloedtest. Met dit verhaal zou ik de huisarts bellen en nogmaals om die bloedtest vragen. Wat zou je moeten afwachten dan? Een echo? Bloedverlies wat wellicht (waarschijnlijk?) niet gaat komen? Of zoals Rogijuli zegt; bevallen?
Dan denk ik toch dat met het invoeren van die waarde iets is misgegaan. Misschien was het wel 100 ipv 1 oid. Zou idd een nieuwe bloedtest aanvragen als het gebruikelijk voor je is om een bloedtest te laten doen.