Wie weet wat dit is (drugs?)

Discussie in 'De lounge' gestart door Neilia, 3 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Maar waarom naar de politie stappen? Is dat om diegene wakker te schudden want lijkt mij beter om gewoon een normaal gesprek aan te gaan.
    Ik persoonlijk ben dus absoluut niet tegen drugsgebruik zolang het leuk kan blijven en als iemand zo'n voorraad heeft liggen en er verder niks aan de hand is zou ik me daar echt niet druk over maken. Als de persoon niet verslaafd is en af en toe wat gebruikt nou prima toch, wie ben ik om daarmee te bemoeien maar de politie inschakelen vind ik echt te ver gaan als er niet eens over gepraat wordt.
     
    Aszz, Lisa280887, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.331
    2.040
    113
    Eens. Ik neem aan dat er wel meer aan de hand is dan als er gepraat moeten worden over politie inschakelen.
     
  3. jomay

    jomay Bekend lid

    5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Inderdaad, ik ben ook veel schijteriger, eh verstandiger geworden sinds ik kinderen heb...;)
     
    GossipGirlxoxo, Spectre en Palmpje vinden dit leuk.
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Hahah dat dus :roflmao::roflmao:
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Er valt sowieso niet met deze persoon te praten zonder dat ie boos/agressief word.
    Zodra die ergens op aangesproken word kan je je beter bergen.
    Heel vervelend.
    Overigens ben ik niet van hem onder de indruk maar de persoon met wie die samenwoont word wel bang van hem als die boos is.
    Ik gok zelf dat dit een dreigement is om hem te dwingen te stoppen met die zooi in huis te halen.
    Hij woont daar maar het huis is niet van hem dus die persoon is bang dat zij straks problemen krijgt mocht de politie hem pakken met dit spul.
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Is het binnen een relatie? Lange relatie? Ik vind het wel erg dat diegene niks van het gebruik af wist. Zoiets merk je toch denk ik dan..
    zou ook niet adviseren naar de politie te gaan. Denk dat het averechts gaat werken op die manier + de andere gevolgen wat het heb hebben voor de persoon in kwestie, strafblad oid?
    Ik zou dan eersr het gesprek aangaan. Mocht dat niet helpen dan uit huis plaatsen / relatie verbreken...
     
  7. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Ik denk juist dat het dan geen manier is om met hem zo om te gaan want als hij snel boos wordt dan is het inschakelen van de politie alleen maar een trigger om nog bozer te worden. Dan zou ik echt naar andere manieren gaan zoeken om hem te helpen maar eerst zou ik gewoon willen weten waarom die drugs daar ligt en of hij hulp nodig heeft. En dat je het prima vind als hij het wil gebruiken maar dat zij het niet in huis wilt hebben.
     
    Paardenbloem en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    ze hebben geen relatie.
    Het is familie ;)

    wb je andere bericht.. ze weet precies waarmee ze hem het meest heeft en waarvan die in dimt.
    Als de ergens niet mee te maken wilt hebben is het wel de politie.
    Maar zoals ik al zei.. hij zal waarschijnlijk mij een bericht sturen waar het spul is. Hij zal haar nooit verdenken van het weghalen en mij wel.
     
  9. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.778
    113
    Hahaha dat was inderdaad iemand die in de hal bij een flat een blauwe had gevonden en bleek een pepermuntjes te zijn
     
    Athina vindt dit leuk.
  10. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Die zitten ook in witte papiertjes
     
    Lynx vindt dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    En wat voor drugs zitten er in aluminium?
     
  12. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Meestal is dat zooi dat wordt gerookt. Kan alles zijn
     
  13. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    M'n man zegt dat dat bruine waarschijnlijk geen heroïne is, omdat je heroïne over het algemeen in ander folie of aluminium folie zou moeten bewaren, omdat het door normaal plastic heen vreet. Vandaar dat cocaïne of speed ook in van die gelamineerde papieren envelopjes zitten.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.523
    1.063
    113
    #94 missle, 4 dec 2019
    Laatst bewerkt: 4 dec 2019
    Van dat hele fijne bruine hennepgruis kun je ook zo kopen in deze zakjes. Het is eigenlijk een afvalproduct van de gedroogde hennep. Maar ook dat levert geld op, dus het is te koop o_O

    Als je denkt aan dealen dan kun je nog kijken of er ook leeg verpakkingsmateriaal aanwezig is om het voor de verkoop in kleinere hoeveelheden te kunnen verpakken.
     
  15. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Een ponypack ja.
     
  16. kim90

    kim90 Actief lid

    8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ik zie hasj, wiet, xtc en heroïne.
    Xtc is misschien voor meerdere of grote voorraad eigen gebruik. De rest is niet zo veel dus denk ik voor eigen gebruik.

    Bruin(Heroïne ) is een downer , meestal wordt het gebruikt in combi met wit ( cocaïne= upper) . Coke is echter vrij prijzig ( +- 40,- 70,- de gram) Bruin kan je spuiten maar ook roken ( chinezen).

    De pilletjes xtc is de hoeveelheid die je gebruikt afhankelijk van de hoeveelheid mdma die ze bevatten.

    Heroïne zou ik me wel zorgen over maken , dat is echt een killer..
    Sterkte
     
  17. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.866
    7.809
    113
    Amsterdam
    Snuif coke wel ja, base coke is weer een stuk goedkoper. Daarom gebruiken de echte verslaafde basecoke en snuiven niet.
     
  18. Mango393

    Mango393 Bekend lid

    4 mei 2015
    602
    101
    43
    Het is wiet, xtc, en ik denk aan erg droge poederige hasj. Maar vaak ik hasj die zo erg fijn te brokkelen is wat lichter van kleur. Het zou ook gruis kunnen zijn, maar vind het daar te fijn voor.
    Heroïne is ook vaak lichter van kleur. Het komt wel in de buurt van ruwe morfine.
    Maar ik gok toch op hasj in poedervorm. Past beter bij de rest. Ik ken ook veel mensen die zoveel pillen voir zichzelf en vrienden hebben liggen. Geen schokkende hoeveelheden drugs op de foto iig. Ook niet qua waarde.
    De wiet die ik op de foto zie zal gemiddeld zo'n 10tje zijn. De prijzen voor Wiet en hasj liggen gemiddeld per gram tussen de 5 en 15 euro. Pillen zijn vaak zon 5eu ps.
    Als de persoon overigens verslaafd blijkt. Dan werkt ook een dreigement met politie ed niet.. Wellicht voor even. Maar dan komt het daarna vaak toch weer in huis en dan alleen maar heel stiekem enzo. Politie doet hier overigens echt niks mee ben ik bang. Te kleine hoeveelheden.

    Oja en heroïne komt ook voor in een witte kleur.

    Drugs in aluminiumfolie is idd vaak om te roken. Denk aan crack etc.

    Het is 100% geen mdma. Dat is wat meer beige/rozig van kleur en komt meer in kristalvorm. Lijken dus hele kleine brokjes onzuivere bergkristal oid.
     
  19. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.967
    7.895
    113
    Vrouw
    Aluminiumfolie wordt ook gebruikt bij zelfgemaakte waterpijpen.
     

Deel Deze Pagina