3 maanden niet ongesteld maar niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tamtam2002, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam2002

tamtam2002 Nieuw lid

17 mei 2013
    3
    0
    0
    ede
    Hallo,

Ik ben sinds verleden bezig om zwanger te worden en mijn cyclus heeft zolang ik menstrueer normaal gelopen ik heb ook een dochter van 10 na een paar zware jaren kwam alles verleden jaar in rustig vaar water en ik en mijn vriend wilde gaan beginnen aan kinderen verleden jaar een miskraam gehad en sinds januari loopt mijn cyclus raar te doen ik werd niet ongesteld ik heb 6 testen gedaan negatief bij de arts geweest en heb bloed laten prikken ook niks ben bij de gynaecoloog geweest en alles zag er goed uit dus er was niks aan de hand .... in februari werd ik ongesteld gelukkig en dacht ow het was stress ..... in maart was het weer raak niet ongesteld ik dacht kijk het even aan april ook niet ik weer naar de arts moest ik weer aan de pil beginnen ethinylestradiol/levonorgestrel 0 03/0 15 mg sandoz en zo kijken of mijn cyclus weer opgang kwam het is nu mei nog niet ongesteld slik de pil ook niet meer ik begin me toch zorgen te maken nu zijn er meer vrouwen die dat ook hebben?
    ik heb in april nog wel een test gedaan maar natuurlijk niet zwanger ik doe ook geen testen meer want het is elke x negatief en het kost wat.
    nu heb ik sinds zaterdag last van misselijkheids vlagen .... erge steken in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden maar dan 5x erger et zet zich ook niet door erg moe en dan nog niet over mijn stemmingswisselingen gehad nu heb ik dat al van mezelf en heb daar medicatie voor nu 2jaar .
    ik moest dit echt even kwijt ...... zijn er misschien vrouwen die ook zoiets hebben meegemaakt of meemaken? :(

grtz tamtam

Deel Deze Pagina