2 keer van kamer verhuizen in korte tijd...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ccwomen, Oct 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    M'n zoontje word morgen 1 jaar en t slapen is drama! Nu al dik 2 mnd... We hebben alles geprobeerd maar helaas...
    We willen nu zijn kamertje op zolder maken zodat hij niet constant zijn broer wakker maakt , s'morgens is di vooral met hard kletsen en jammeren en dit begint vaak al vanaf 5.30 uur ongeveer , dus wel echt tw vroeg!! En s'middags huilt hij ook vaak even en dan troost ik hem en dan gaat ie soms weer. Maar m'n andere zoontje word er dus vaak wakker van en dat zal minder worden wanneer we zijn kamertje op zolder maken!
    Allleen zal hij in korte tijd 2 x van kamer verhuizen want in Jan 2012 krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis... Wat denken jullie...? Zal dir erg zijn?? Op passen se zich vaak snel aan?

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
  3. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Januari is toch al bijna? Ik zou het niet doen..
    En helaas is half 6 een normale tijd voor een baby! Mijn wasjes draaien al om 6 uur hoor;)

Maar als hij om half 6 wakker word haal je hem dan niet uit zijn kamertje? Na een flesje is die toch wel stil? Dan hoort je andere kindje het toch niet meer?

4. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Zou hem nu ook niet meer gaan verhuizen, de kans is dan alleen maar groter dat hij nog slechter gaat slapen!
    Inderdaad een flesje geven en evt nog even terugleggen? Werkte hier in ieder geval wel goed... maar misschien heb je dat al geprobeerd.

5. jazz

jazz Niet meer actief

Ik zou hem ook niet verhuizen vind het ook wel een beetje zielig voor hem..het is zo jan.

6. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Zou zelf niet kiezen voor verplaatsen om dit dan over 3 maanden weer te doen, denk dat je daar voor hem niets mee opschiet en het misschien wel erger zou kunnen maken (eigen plekje kwijt en weer wennen en dat 2x in 3 maanden).

Hier het geluk dat de jongste de oudste niet wakker brult en andersom ook niet, ookal is het een erg gehorig huis en liggen ze vrijwel naast elkaar. Eerste paar weken werden ze wel wakker van elkaar, maar nu zijn ze wel gewend aan elkaars dwarse/wakkere/huilende/spelende/herriemakende-buien+geluiden.

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb nog maar 1 kindje maar ik zou een verhuizing van kamer wel doen in jouw situatie. ik zou niet voor de zolder kiezen omdat ik mijn kind graag op dezelfde verdieping heb als ikzelf maar dat is puur een gevoelskwestie.
    Als je op vakantie gaat slaapt hij toch ook ergens anders? En een paar dagen/weken later verhuis je weer terug. Hoe gaat dat?

8. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Hij komt al weken!!! vanaf 3.00 uur ongeveer en als die dan s'nachts een fles krijgt dan gaat hij wel gelijk weer slapen, maar komt dan alsnog weer vroeg!
    Hij bleef voorheen gewoon huilen totdat hij een fles kreeg, dat is nu gelukkig wel minder! maar komt wel vanaf 3.00 uur ongeveer heel vaak huilend wakker!
    En s'morgens krijgt hij om 5.30 / 6.00 gelijk een fles en gaat dna terug naar bed, maar huij kan de slaap gewoon niet meer vatten en praat / gilt vaak zo hard dat mn andere zoontje niet meer verder kan slapen...

En t stomme is we zijn een weekend weg geweest en daar sliep hij harstikke goed en sliep zelf een keer tot half 8!!!
    Dus begrijp gewoon niet hoe t kan.... dat hij op zijn eigen kamertje zo slecht slaapt!
    Ook hebben we zijn bedje etc al een keer verplaatst, maar ook dit werkt niks!!!

En twijfel nog steeds erg... ben idd ook geneigd om nhem niet naar zolder te verhuizen, want vind t ook zielig, maar ben soms zooo moe en op.... en zijn broer word er ook niet vrolijker van dat ie zo vaak wakker gemaakt word!
    Dit gaat namelijk met de middag slaap ook heel vaak zo!

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik zou ook niet zijn kamertje op zolder doen. De kans dat het dan alleen slechter gaat is heel; groot. En als je hem met fles en al in jouw bed neemt? Is hij dan niet stil? En al zou het zo zijn dat het nisk owrdt, wakker ben je toch wel ook al ligt hij in zn eigen bed.

Tycho heeft hier ook periodes dat hij heeeeel vroeg wakker wordt en dat nisk helpt om hem in bed terug te krijgen. Ik accepteer het dan maar en neem hem in mijn bed tot het een beetje een normaler tijd is om op te staan.

xxx

10. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je hem op zolder gewoon laten huilen dan? dat de rest van het huis doorslaapt?
    Waarom sta je om half 6 niet op met hem dan? En hoe laat gaat hij s 'avonds naar bed? Misschien kan je proberen om dat een uurtje later te doen?

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Laten huilen.....?! Nee was zoiezo niet van plan om hem te laten huilen!!!!
    Nee ik ga niet om half 6 al beneden zitten! Dat is gewoon nog nacht.....!
    Hij gaat rond 19.00 / 19.30 naar bed, en is t dan echt spuugzat dus rekken heeft echt geen zin!
    Maar goed ga hem niet naar zolder verhuizen, we wachten tot we gaan verhuizen!
    Gelukkig is het sinds 2 nachten een stuk beter, dus hopen dat ie dit vol houd!!!

12. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ik dacht al:)

Maar dat is ongeveer 10 uur slaap, dat is toch lang genoeg?
    Ik heb hier het zelfde probleem hoor, dus ik probeer nu toch echt te rekken s'avonds, kwartiertje per keer.

13. mugje

mugje Actief lid

Jul 28, 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    En het enige wat je hoeft te verhuizen is toch zijn bedje? Ik zou het wel proberen, als hij uit logeren gaat ligt hij toch ook ergens anders?
    Al is het 1 nachtje, wie weet wat voor een verschil het geeft...

Share This Page