Hoi iedereen, Even een spinsel van mijn kant. Is het of niet. Ben ik te vroeg met hopen. Houdt mijn lichaam me voor de gek omdat ik zo graag wil. Of is het echt aan de gang. Nog nooit ben ik bezig geweest met zwanger worden. Nu sinds een paar maanden wel. En opeens weet ik niet meer hoe of wat. Even wat duidelijkheid: 6 Februari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 17 Februari 2008 Een beetje vruchtbaar 18 Februari 2008 Vruchtbaar 19 Februari 2008 Erg vruchtbaar 20 Februari 2008 Eisprong 25 Februari 2008 Innesteldag 5 Maart 2008 Vanaf hier kun je testen 12 November 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum Op mijn erg vruchtbare dag hebben Kees en ik gevrijd. Normaal gesproken als ik mijn eisprong heb gehad voel ik een a twee dagen later mijn borsten. Nu voel ik ze ook, maar dat is pas sinds gisteren (ietsjes later dan normaal) Maar volgens mij is het een ander gevoel. (kan ik me natuurlijk inbeelden). Wel heb ik sinds het weekend last van mijn buik. Het rommeld. Eerst dacht ik dat het gebrek aan voedsel was. Maar zelfs na het eten heb ik de rommel nog steeds. Ook had ik van zondag op maandag nacht echt een soort steken. In mijn buik, maar ook een beetje in mijn vagina. Vlagen van misselijkheid heb ik wel, maar heel sluimerend. Is het te vroeg om te kunnen stellen dat er een eitje bezig is om zich te nestelen? Ik weet dat testen nog niet kan. Zoals ik in mijn voorstelpost heb geschreven kan ik dit stukje niet met Kees delen. Vanwege wat hij heeft meegemaakt wil ik hem niet blij maken met iets dat zich misschien alleen maar in mijn hoofd zit. Het kan natuurlijk puur psychosomatisch zijn van mijn kant. Heeft iemand enig idee hoe je dat kan onderscheiden? Nou ja, veel dus. Maar ik denk dat er een echte kans is dat het raak is. Nu nog het wachten.... Groetjes, Lieke
Ja deze klachten heb ik ook gehad en daarna ben ik gewoon ongesteld geworden.. Dus je kan er eigenlijk niet echt iets over zeggen! Behalve dat je moet afwachten helaas.....
idd.. een innesteling hoeft helaas niet altijd plaats te vinden, en kan helaas ook plaatsvinden en dat de innesteling alsnog fout gaat.. je hebt eigelijk pas zekerheid op je NOD als je gaat testen. heel veel klachten lijken namelijk op elkaar. Heel veel zwangerschapsklachten lijken op ongesteldheidsklachten en andersom succes meid! hopelijk is het snel raak liefs Daantje
Dank jullie wel dames. Er zit niets anders op dan te wachten. En mezelf niet gek te maken . Groetjes,
Ik voel me nu ook iets anders, maar wacht eerst even af totdat ik kan testen. Vorige maand had ik zoveel pijn aan mijn rug, en borsten maar dat heb ik geen rugpijn, wel iets gevoelige borsten, en afgelopen twee dagen trekkende pijn in de buik links, maar dat is nu ook weg. Dus ik vermoed dat mijn ei is geweest en ik moet afwachten. Succes allemaal. liefs,