Morgen heb ik met een vriendin afgesproken die ik heb ontmoet op onze zwangerschapsyoga! We zien elkaar nog steeds regelmatig. Haar oudste zoontje is een week ouder als Kyra, dus nu ook zo'n 2 jaar en 1 maand! Dit is nu de eesrste keer weer dat we elkaar zien, nadat onze kindjes 2 jaar zijn geworden. Zij is onlangs bevallen van haar tweede kindje, dus ze had het druk! Nu wil ik uiteraard voor beide kinderen wat kopen! Voor de jongste is het makkelijk.....ik ga wat kleertjes kopen! Maar voor de oudste van 2 vind ik het moeilijk! Voor een meisje zou ik het wel weten, heb er immers zelf 1 rondlopen, maar voor een jongetje vind ik het lastig!! Dus wie heeft er leuke ideeen voor een jongetje van 2 jaar!!
Iets van een leuke auto met geluid? Iets minder voor mama maar ja... Of iets van litlle people? Buiten speelgoed zoals een emmertje en schepjes enz. Leuk spelletje van Nijntje Suc6 ermee
Kruiwagentje voor buiten, puzzel, kleurboek met eventueel kleurpotloden of stiften oid, een eerste gezelschapsspelletje, plakboeken (zo van die boeken waar ze stickertjes op de juiste plaats moeten plakken)
Oh wacht.....er schiet me opeens iets te binnen wat Kyra ook zo leuk vind, dat dus ook voor jongens kan en waar moeder ook wel blij mee is!! Aqua Dooddle! Dat heeft Kyra ook voor haar verjaardag gehad!! Tekenen met water! Echt zo grappig. En je kan rustig weg lopen, want als ze op de muur tekeken hoeft het alleen maar te drogen!!
Ja, ik ga maar niet die aqua doodle halen!! Dacht dat dat wel een leuk kadootje was, maar dat blijkt gewoon 25 euro te zijn! Vind ik wel wer prijzig! Ik duik morgen gewoon even de bart smit in! Zie ik vanzelf wel wat leuks (hoop ik)