Hallo, Ik heb al een weel last van licht bruine afscheiding, en nu had ik zaterdag en zondag ook 2 keer bloedverlies een beetje bij het afvegen zondag meer als zaterdag, en heb ook wat lichte krampjes sinds gister. zou het nu misgaan? of zet het bloedverlies dan meteen wel door? wie weet dit ben namelijk zoo bang dat het misgaat. wij zijn 2 jaar bezig geweest en nu dan eindelijk zwanger maar kan nu niet echt genieten. alvast bedankt voor jullie steun en reactie's Groetjes
Hallo Hen jel, Het kan 2 kanten op . Dat werd mij verteld toen ik al een paar dagen bruin verlies had. Helaas is het bij mij niet goed gegaan maar er zijn ook genoeg dames waarbij het wel goed gaat. Gewoon je vk bellen of je gyn. sterkte
Het kan inderdaad 2 kanten opgaan...Maar als je daar last van hebt...bel dan even je huisarts en als je al bij een verloskundige zit kan je die ook even bellen...Die kunnen je in ieder geval gerust stellen... Ik heb er trouwens ook last van gehad en ik ben gelijk naar de dokter gegaan...toen kreeg ik met 8 weken een echo...dat is heel fijn! Heel veel succes
He Hallo, sorry dat ik zo laat weer reageer hoor maar ja druk met werk. nou heb nog steeds last van die bruine afscheiding de ene dag weer meer dan de andere. heel verevelend. ben ook nog steeds bang hoor maar denk ook wel anders was het inmiddels wel erger en rood geworden zou je zeggen. afwachten dus heb woensdag mijn eerste afspraak bij de vk dus dat is ook weer spannend even afwachten dus. Groetjes
hier ook vandaag bruine afscheiding..wordt er knap onzeker van moest gelijk aan jouw berichtje denken.. Duimen maar dat het goed zit!
Hallo meiden, Ik heb ook al sinds afgelopen maandag afwisselend bruin (oud) bloed en helderrood bloed. Gisteren best wel veel. Mocht vandaag komen voor een echo in het ziekenhuis omdat ik me best wel zorgen maak. Maar het ziet er vooralsnog goed uit! Mag over een week nog een keer terugkomen. Waar het bloeden vandaan komt, kon ze niet zeggen, maar in ieder geval ziet het vruchtje er goed uit. Sterkte voor iedereen in dezelfde situatie! groetjes, Hellen