ik heb een angelsound gekocht (kijkshop 40 euro) maar kan het hartje niet vinden.. wel hoor ik een hoop geluidjes.. zullen dit mn darmen zijn, of de kleine die beweegt? twas eerst links onder mn navel, maar nu steeds rechts onder mn navel.. heeft iemand tips hoe ik deze beter kan zoeken/vinden? ben nu 11week, en heb woensdag bij de vk het hartje wel gehoord. alle tips zijn welkom!
ben je niet vroeg? het lukt bij lang niet alle meiden om met 11 weken het hartje al zelf te horen. je moet wel veel lager zoeken dan links onder je navel, je kindje ligt nog onder je schaambot.
het lukt inderdaad niet altijd, de doppler van de verloskundige is volgens mij ook wel een flink stuk sterker dan de Angelsound. het geluid dat je uiteindelijk moet horen lijkt een beetje op een galopperend paard (zo vind ik het in elk geval lijken) en het gaat een stuk sneller dan je eigen hartslag. En inderdaad, je bm ligt nu waarschijnlijk nog heel erg laag dus je moet ook heel laag gaan zoeken. Ik begin nu pas bij mijn navel in de buurt te komen met luisteren maar dat is niet altijd zo, meestal zit ik ook nog een stuk lager.
bij mij heb ik em vandaag voor het eerst gevonden 3 vingers boven me schaambot! Luister eerst eens na je eigen hart hoe snel die gaat, en als je rond je schaambot gaat zoeken helemaal links hoor je je eigen hart maar helemaal rechts ook dus oppassen zijn slagaders ofzo want ik was trots dat ik het had gevonden was het et niet Toen ben ik wel iets meer in het midden gaan zoeken wel nog beetje aan de rechterkant en daar ging de hartslag heel snel maar me kleine zwom de hele tijd weg en schopte. Vandaag heb ik nog een 2e keer geluisterd omdat ik er niet zeker van was * zie onzekerheid * en toen had ik em in een keer op diezelfde plek maar toen zwom ie ook weer weg. Je zal ook merken dat het veeeeeeeeeeel sneller gaat als je eigen hart. Je kan voor het geluid ook eens op youtube intypen hart baby Succes Ojaa gebruik babyolie! en niet te zuinig
Ik kon hem eerst ook niet vinden, maar met veel babyolie op mijn buik is het wel gelukt! Ook moet je heel laag zitten. Echt vlak boven het schaambot/vagina.. Daar lukt het bij mij. En veel geduld!! Is het al gelukt inmiddels?? Misschien ben je toch iets te vroeg ermee anders.. Heel veel succes ermee. Groetjes
ik heb hem met 8 week al gevonden! en vandaag ook weer ff geluisterd.. ik vind hem echt binnen 5 min als het niet sneller is.. gewoon mazzel mee want bij de eerste pas met 13 week ofzo.. ik luister vlak boven me schaamstreek zeg maar met wat gel en lichtjes drukken, liggen en geluid op het hardst
Hallo!! Ik heb er ook 1! Ik ben nu 16 weken en heb m nu 2 weken.. Ik kon het hartje meteen horen, lijkt op een trein Ik hou m laag, net boven mn schaambeen, rustig liggen en dan luisteren.. Soms hoor ikm ff dan hoor je gerommel en dan is ie weg, maar dan is ie gedraaid en duurt het weer ff voordat ik m vind! Hoop dat het ook lukt bij je want het is super!! gr angel
Ik heb m voor het eerst met 11 weken gehoord! En idd heeeeel erg laag moet je zoeken. Echt net boven je bot zeg maar En ik ging eerst ook te veel naar links en naar rechts, en dat was ook mn eigen hartslag. Maar van de baby gaat idd echt heel erg snel, dat verschil hoor je gelijk. En je moet wel een beetje durven duwen in je buik Succes met vinden! oja babyolie zoekt makkelijker dan de gel glijd makkelijker over je buik vind ik.
ik vond hem met precies 12 weken, maar duurt bij mij elke keer wel 15 min voor ik hem een beetje gevonden heb. had het zelfde als jullie dames, dol blij met mn eigen hartslag hahaha
heb net ff weer geprobeerd, en zat idd te hoog.. heb hem gehoord hoor.. maar wel heel zachtjes.. maar ben helemaal blij iedereen bedankt voor de tips! voor mijn part mag dit topic gesloten worden..