Meiden Mijn lieve tante heeft al bijna 2 jaar longkanker. Het ging goed met haar, met ups en downs. Nu heeft ze begin het jaar te horen gekregen dat het is uitgezaaid en nog echt maar een paar mnd had. Ze is lekker op vakantie geweest, maar toen ze thuis kwam ging het mis, ze is meteen opgenomen in het ziekenhuis in Leiden. Haar darmen werkten niet meer.... Operatie gehad, en dat is goed gegaan... Net belde mijn mamma in tranen op... ze moeten NU afscheid nemen. Het gaat helemaal niet goed, niet met de wond, en niet met haar darmen. Ze moet een operatie ondergaan, maar omdat zij zo zwak is, is de kans heel erg klein dat ze eruit komt Ik voel mij zo ontzettend klote om dit alles... maar ook omdat ik nog helemaal niet ben langsgegaan met Jenaya. Als het wat beter ging deze week met haar, zou ik gaan en nu dit. Het leven is zo ontzettend oneerlijk. Duimen jullie mee met zijn allen dat er misschien toch nog een klein puntje hoop is, dat ze uit de operatie komt? .....
Ach wat vreselijk!!! Heel veel sterkte en kracht toegewenst tijdens het wachten. Ik ga heel hard voor jullie duimen.
bah wat een rotnieuws zeg! ik duim voor je dat je nog langskunt met je dochtertje! sterkte in elk geval!