Wie weet wat dit is??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Charise, Mar 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik temp en zet mijn gegevens in FF.
    Nu staan er onder in mijn grafiek bij STATS ineens nummertjes, eerst een 5 en vandaag een 4. Alsof ie aan het aftellen is?? (In handtekening staat de link naar mijn grafiek)
    Iemand een idee waar voor dit is?

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Volgens mij zou dat volgens de statistieken de dagen zijn dat je ongesteld moet duren. Dat roze blokje is volgens mij normaal de dag volgens de statistieken dat je ongesteld had moeten worden. Was je ei nu later dan normaal of heb je normaal een kortere lf?

3. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Oke, ja ik snapte het al niet. Want het rode blokje bij stats is inderdaad op dag 40 en vorige keer werd ik toen ongi.
    Nu was mijn ei weer later, dus ja ook een langere cyclus.

Dit is mijn 2e langere cyclus, ineens werd ie een stuk langer, dus ik hoop dat als ik niet zwanger ben ik gewoon snel ongi word en mijn cyclus dan weer wat korter word, want zo duurt het wachten wel errug lang!!
    Heb zwanger worden vitamines van etos gehaald dus hoop dat die me daarbij kunnen helpen.

4. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Bedenk me trouwens ineens dat het ook wel eens zou kunnen zijn dat ie aftelt naar de 21e. Want dat staat op FF als testdag ???
    Weet ook niet hoe dat komt, maar las wel ergens dat als je een onregelmatige cyclus hebt je het beste iets van 16 - 18 dagen na je ei kunt testen. Dus misschien dat ie dat dan aangeeft??

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    3b6554 Ovulation charts on FertilityFriend.com
    Hij telt idd af naar je testdag. Kijk maar op mijn kaartje, hij telt af en dan komt er T te staan. Dat gaf ie bij mij aan als testdag omdat dit de eerste maand is dat ik FF invul. Helaas vanmorgen negatief getest, dus ik hoop dat ik nu maar snel ongesteld wordt. Anders gaat het allemaal wel erg lang duren.

6. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Jij ook al zo'n lange cyclus! Je temp blijft wel mooi hoog en stijgende hoor. Ben je niet heel misschien toch zwanger??
    Kan toch dat je pas later positief test. Hoor wel verhalen van mensen die pas 2 weken na NOD posi testen.
    Maar vervelend is het wel ja.
    Ik ook ineens een lange cyclus, erg vervelend. Ook geen posi test tot nu toe hier. :(
    Nouja afwachten is alles wat we kunnen doen he?! ;)

7. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou heb ik ook weer wat geleerd! :D

Mijn cyclus word deze ronde ook langer :( Ik had maandag en dinsdag een positieve ovulatietest van clearblue, maar nog geen ei te bekennen.

8. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    En het groene vakje voor de 5? Zou dat de dag van innesteling kunnen zijn?
    Tenminste de voorspelling daarvan door FF?

9. Groene vakjes hebben te maken met je vruchtbare periode, wanneer je eisprong ongeveer verwacht wordt.

10. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Ik zit nu op 6 dpo dus heb mijn vruchtbare dagen al gehad. Die groene vakjes staan een paar regels naar beneden. Ik heb nu een groen vakje voor de groene vakjes met 54321 erin. Maar ik verwacht zelf niet dat het een vakje voor de innesteling is want dat kan ff niet meten. Maar in de handleiding kan ik het niet terugvinden.

11. Heb je misschien een link naar je kaartje? Staat het daar op? Ik ken het verder niet namelijk.

Share This Page