Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? Op dag 9 had ik erge eipijn en dag tien was dit weer verdwenen. Ff zet daar ook mijn kruis. Nu heb ik op dag 12 en 13 echt ontzettende eipijn rechtsonderin mijn buik gehad. Dit was echt een ontzettende felle pijn 2 hele dagen lang en heb ik ook nog nooit eerder zo gehad. Deze pijn is vannacht gestopt. Vanmorgen was mijn temp ook heel erg gedaald. Op dag 9 en 10 had ik echt veel vruchtbaar slijm en werd de dagen daarna minder. Nu was vanmorgen, dag 14, mijn temperatuur erg gedaald en de pijn verdwenen. Zal en toch mijn eisprong vannacht geweest zijn? Of kan je 2 eisprongen krijgen waar paar dagen tussen zit? Ik snap er helemaal niks van. Dames die dit herkennen?
Aan je vruchtbare afscheiding te zien op je kaartje, zou ik denken dat je eisprong idd vandaag is, want na je eisprong zal de afscheiding creamy of sticky zijn!
Ja maar echte spontane vruchtbare afscheiding had ik bijna niet meer. Moest er echt naar zoeken zeg maar haha.....
Dan zou ik die ascheiding van je kaartje halen, want daardoor twijfelt FF.. hopenlijk is het dan een innestellingsdip
Maar dan is die 2 dagen verschrikkelijke pijn toch niet te verklaren? Een innestelingspijn kan toch niet 2 dagen zo ontzettend zeer doen?
De innestelling kan enkele dagen duren, dus je kunt er meerdere dagen last van hebben.. Een keer voelde ik tijdens een innestelling een felle messteek in mijn onderbuik (ik had er enkele dagen nog last van) en bij mijn andere zwangerschappen heb ik een soort van ongizeurpijn gevoeld, maar dan toch iets anders (ook dat hield lang aan, zeker tot aan nod) Iig vind ik het spannend voor je
Dank je voor je uitleg! En bij een innesteling kan je temperatuur zo erg dalen? Nou! Ben benieuwd dan......haha
Ik heb getempt tussen de zwangerschappen door (3 jaar nu ong.) en heb 1x een tempdip gehad op mijn kaartje (op 4dpo) die maand teste ik positief, dus het kan wel JA
Om eerlijk te zijn denk ik dat je ei niet op dag 9 is gesprongen. Vooral als ik naar je vorige kaartjes kijk, was je eisprong op dag 17-18. Het zou raar zijn als je ei nu al op dag 9 geweest zou zijn. Ik denk dat deze dip een dip is voor je ei. Dus voor de zekerheid nog maar even gezellig knuffelen met je man/vriend. Doe je ook nog ovutesten?
Dit is de eerste ronde dat ik niet aan ovutesten doe! Nornaal sprong mijn ei altijd pas rond dag 18 en heb dan ook pas eipijn! Maar mijn eipijn begon nu veel vroeger! Mij cyclus lijkt ook per maand te veranderen na het verwijderen van mijn spiraal
Hmmmm.... misschien is je temp een beetje van het padje af door het wisselen naar zomertijd. Kijkend naar je vorige kaartjes en je slijm denk ik dat je ei nog moet komen.
Ik denk ook dat je temperatuur van slag is. De mijne schommelt nu ook heel erg. Denk dat dat komt omdat het nu op de slaapkamer warmer is, heb het 's nachts ook erg warm Erg lastig, want nu weet ik niet zeker of ik gister of vandaag mijn eisprong heb gehad. Ik denk dat we alleen kunnen afwachten.
Nu snap ik er helemaal niks meer van. Mijn temp is nog steeds laag en heb echt mijn eisprong gehad, heb het super goed gevoeld..... Ik word hier moedeloos van!
Ik denk serieus dat het aan het voorjaar ligt. Je hoort zoveel mensen bij wie de eisprong ineens later is of die een positieve test hadden, maar nog geen eisprong. Ik heb hopelijk eindelijk vandaag mijn eisprong. 2 weken later dan normaal. Maar het is weer afwachten of hij echt komt. Ik heb vrijdag van de homeopatische drogist maca mee gekregen. Dat zou erg snel werken om mijn hormonen weer normaal te krijgen. Of het daar aan ligt weet ik niet, maar als mijn eisprong inderdaad vandaag is, dan is het wel heel toevallig zeg maar.