Menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by mmcmj1985, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mmcmj1985

mmcmj1985 Nieuw lid

Feb 3, 2013
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 mmcmj1985, Feb 3, 2013
    Last edited: Feb 3, 2013
    Hoi Hoi,

Sinds 14 oktober ben ik gestopt met de pil hopend op een wens om een zwanger te mogen worden.

Sinds oktober tot aan januari ben ik sinds het stoppen van de pil is mijn menstruatiecyclus geregeld geweest, alle 3 keren een cyclus van 26 dagen, waarbij 3/4 dagen behoorlijk bloedverlies.

Nu de 4e maand ben ik op de NOD niet ongesteld geworden.
    1 dag later kreeg ik wat bloedverlies, wat meer lbruin/ rood was, dit hield 2 dagen aan. veel korter dan de vorige maanden.

Nu paar 3 dagen later krijg ik wat licht bruin/ rozig slijmverlies tijdens het wegvegen. dit houdt nu al 3 dagen aan.

Ik heb op de NOD een test gedaan die negatief was.

Tijdens mijn menstruatie nu ook voor het eerste behoorlijk krampen en een opgeblazen gevoel waarbij de buik wat opgezet is.

na de menstruatie nog een opgeblazen gevoel, buik wat opgezet.

Heeft iemand hier op het forum ervaring met hetzelfde dat cyclus eerst regelmatig was en later ineens anders, heb niet het gevoel dat dit ontpillen is.

Ik hoop op een reactie van iemand...

Groet

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hoi!

Mijn eerste cyclus was 40 dagen, daarna 29, toen 28 en nu zit ik al op dag 33 en nog NIETS.. geen tussentijds bloedverlies gehad, nog geen drupje...

op dag 31 test gedaan, negatief.
    Ik voel me ook niet zwanger (heb al een dochter van bijna 10 jaar) maar vraag me nu dus ook af of dit normaal is, aangezien mijn cyclus dus eerst gelijk heel netjes was..

Bijna dezelfde ervaring als jouw dus, ik kan je alleen geen antwoord geven maar wel zeggen dat je niet de enige bent.. ;)

misschien gewoon even contact opnemen met de huisarts en vragen of het normaal is.. Ga ik straks iig wel even doen.

Succes!

Share This Page