Nee dat is een normale maat voor spinnen, dr komen straks heel erg veel kleine spinnetjes uit dus ik zou ze snel weghalen. (ik steek ze vaak in de fik, gemeen he..)
Dat is inderdaad een spinnennest. Ik zou het meteen weghalen, als dat uitkomt he. Je echt duizenden spinnen rondlooen
brrrrr, ik weet het niet, geloof het gelijk als het spinnen zijn, maar ik krijg er wel de kriebels van!
Doet me aan die ene film denken, waarbij er in de kelder een grote moederspin zit en bijna op het einde van film is er in het huis miljoenen van die spinnetjes die mensen op eet. Je kon ze alleen dood maken met vuur. Brrrrrr, verschrikkelijke film. Ik zou de parasol in de fik steken
Hmm ik ook niet maar haal ze wel weg uit m'n parasol. Je zal maar net lekker zitten te eten als het nest uitkomt. 10 minuten later zijn ze weg trouwens... Maar tja.. Timing is everything he
OMG, je wéét dat dat daar straks 1000 spinnen uitkomen en tóch durf je ze op te pakken?!?!?! Pff, ik was naar binnen gerend, had even héél hard staan gillen en vervolgens heel stoer mijn vader gebeld Het moge duidelijk zijn, ik ben niet zo dol op spinnen
Heel veel kleine spinnetjes Dat heb ik een keer binnen gehad en ik was net te laat met weghalen. Nu ben ik niet bang voor spinnen dus het was wel grappig.