Creatieve meedenkers gezocht

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bloempje34, Apr 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik ben ideeën aan het bedenken hoe we kunnen gaan vertellen dat we zwanger zijn. Nu zag ik dit bordje en dat leek me wel leuk om in te vullen en samen mee op de foto te gaan. Maar ik ben een beetje aan het stoeien met de tekst en kom er nog niet lekker uit. Misschien hebben jullie ideeën? Vooral bij camera: you wish, vind ik dit wel grappig bij vrienden maar bij mijn pa of schoonouders is dat beetje raar. Misschien Camera: 'private' of 'not needed'....?

View attachment 391298

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    zou niet weten wat er precies bij camera normaal staat, maar mss "selfie" of "kraamhulp" of de naam van je man.

Wel een grappig idee!

3. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja selfie is ook wel grappig :D
    Bij director komen onze beide namen al te staan. Ik wil het eigenlijk gericht op de movie/tot stand koming van het zwanger worden. Kraamhulp ism wel leuk maar meer voor richting bevalling. Bedankt voor het meedenken iig! Normaal staat op zo'n bordje de naam van de cameraman.

4. Tecla

Tecla Actief lid

Sep 8, 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets van Camera 'Stand by' en Scene 'The making of'?
    Leuk idee trouwens!

5. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja, dat zijn ook hele leuke!!! Ga ze morgen gelijk ff laten lezen aan mijn vriend. Vond het zelf ook wel een grappig idee en dan ik en vriend erbij met onze 2 superblije hoofden! Dat moet toch een leuke foto en dus kadootje worden hihihi. Thanx voor het mee denken!

Share This Page