Haha vraag het mij nu ook af wat het kan zijn De enige die het weet lijkt me het persoon die het heeft opgehangen hahaha.
Het heeft wel veel weg van deze tandenborstelhouder. Tandenborstelhouder muur PB101 (Piet Boon) - - RVS-Products
Heb net op een sanitairpagina 1203 toiletaccesoires producten zitten doorspitten.....en ik weet het nog niet ben helemaal niets tegen gekomen dat er op lijkt. Dus mijn conclussie: OF er ontbreekt een onderdeel OF het is helemaal geen toiletaccesoires maar uets heel anders en door iemand verkeerd gehangen. Maarja, wat is het dan wel
Mijn man zegt: een bekerhouder. Zodat je tijdens je pauze je bekertje koffie op het toilet kan drinken en als je dan je kont moet afvegen kan je hem even daarin zetten. Of: overblijfselen van een oude toiletrolhouder die ze nooit hebben weggehaald.... Of: een asbak die ze niet hebben weggehaald toen het rookverbod inging. Bedrijven zijn vaak best lui
Volgens mij wel een asbak, maar dan bedoelt om lucifers in te doen. Lucifers worden gebruikt om de geur van de grote boodschap te verdrijven...
Of een bakje om je kunstgebit uit te laten druppen (alleen lijkt me de wc dan niet een geschikte plek)
Nog niets beters voorbij zien komen, dus hier blijf ik ook bij... of zou dat ding op zijn kop kunnen hangen?
Ik denk dan ook asbak. Als het een tassenhanger was zouden ze dat meer in de vorm van een haak doen en niet een bakje lijkt me. Kun je het bakje eruit halen of is het een geheel?
Raad het bakkie. Denk soort prullen je waar je even je maandverband in kan oprollen.😀😀😀😀